Witam serdecznie !!!

niedziela, 29 listopada 2015

Dzwoneczek

Witam serdecznie !!!

Firma DMC Polska na FB. zaprosiła do zabawy; udostępniony darmowy mały wzór świąteczny należy wyhaftować i pokazać, jak się go wykorzystało.
Ja wyhaftowałam motyw trochę zmieniając i udekorowałam nim uszytą na kalendarz okładkę.
Ponoć ćwiczenie czyni mistrza, ja muszę bardzo intensywnie ćwiczyć szycie......  a i tak na pewno nigdy nie osiągnę zdolności czeladnika :) :) :)
Zdjęcia zrobione z lampą na szybko muszę poprawić, w rzeczywistości okładka jest równa, a tu jakoś róg się wywinął.





Wykorzystałam dwie bawełniane tkaniny oraz grubszą flizelinę i uszyłam okładkę na pokazany niżej kalendarz pasujący do damskiej torebki - wymiar 11,05 x 17,00 cm.





Na koniec jeszcze materiały wykorzystane do haftu, oraz serduszko, które musiałam poprawić. Użyłam za jasnej nitki do szycia czerwonych koralików TOHO Round 11 Silver Lined Ruby.
Haftowałam ulubioną muliną Variations nr 4045 oraz metalizowaną nicią DMC, która jest zbyt sztywna i niezbyt ładnie wyszły xxxxxxx. Na pewno będzie bardzo dobra do złotych haftów kładzionych. Wróciłam do lnów -  len obrazkowy 30Ct z firmy Permin.
Wzorek bardzo wdzięczny zostanie wykorzystany do ozdobienia kartki, jak znajdę trochę czasu :)
Zdjęcia wymienię, gdy uda mi się je zrobić w lepszych warunkach.

Radosnego 1 Adwentu !!!


10 komentarzy:

  1. Wspaniały hafcik, super go wykorzystałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna oprawa. Trochę tylko nie widzę co jest wewnątrz dzwonka wyhaftowane chyba złotą nitką i na zdjęciu źle widać. Materiał na oprawę ładny . Fajny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście na zdjeciu napis nie wyraźny - miało być wg wzoru Ding, Dong, Merrilly, a u mnie Ding, Dong, 2016.
      Litery wg wzoru DMC dostępnego na FB, natomiast cyfry sobie sama rozrysowałam.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Przejrzałam sobie Twoje świąteczne hafciki, śliczne i różnorodne, łącznie z dzwoneczkiem, ładnie się prezentuje na tej tkaninie. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo i również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  4. Dzwoneczek pięknie wyhaftowany, i praktycznie wykorzystany, świetny pomysł na okładkę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko i ściskam bardzo mocno <3

      Usuń