Witam serdecznie !!!

niedziela, 29 września 2019

Kartki z sercem na różne okazje - haft matematyczny

Witam serdecznie!
Ja znowu z kartkami, tym razem z motywem serca - niektóre zostaną wykorzystane jutro z okazji Dnia Chłopaka :)

Serca haftowane jedną nitką muliny wg wzorów, które są dostępne m.in. tutaj i tu. 

 Kolejne bliźniaczki, bo miałam dwa kartoniki wydziurkowane. Na drugiej kartce dodałam frywolitkowy kwiatek od Renulka, a szary papier oczywiście z mojej ulubionej Galerii Papieru. Również w pozostałych kartkach wykorzystałam piękne papiery z Galerii Papieru.
 Heart Circle to wzór darmowy DJ Designs haftowany nitką metalizowaną. Narożniki kartki ozdobiłam frywolitkami, za które bardzo dziękuję Reni. Jej piękne prace można podziwiać na bieżąco na FB.
Wszystkie kartki razem, zdjęcie do wymiany. Oby tylko pogoda sprzyjała... Ja wracam do needlepointowych drobiazgów, do których nie mogę się zabrać. Potrzebne na wczoraj, a ja nie mam nawet pomysłu co wyhaftować....
Ps. Dziś też zdjęć nowych nie zrobię  na balkonie, wieje strasznie... Połamało mi w nocy moje piękne dalie w skrzynkach. Wiem, że inni mają poważne szkody, ale kwiatków też mi szkoda. Tym bardziej, że wyjątkowo sobie radziły do tej pory.
Wbrew zapowiedziom życzę Wam pogodnego nowego tygodnia!!!

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie proste i nieprzeladowane karteczki. Cudne. Pozdrawiam Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Všetky sú krásne a zaujímavé.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Cieszę się, że kartki się podobają.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Przepiękne prace, te serduszka mnie oczarowały, ciekawe, prześlicznie wykonane, przyciągają wzrok i powodują, że chce się im przyglądać. :) U mnie bardzo wieje, kibicuję drzewom, bo nienawodnione, a muszą tyle siły z siebie wykrzesać. Pozdrawiam i również życzę pięknego pod każdym względem tygodnia. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jak na razie drzewa dają radę, a rośnie ich trochę wokół naszego bloku.
      Bardzo dziękuję za kolejny miły komentarz, cieszy i sprawia, że chce się coś robić. Kolor czerwony wzrok przyciąga :) W tym tygodniu od czwartku jesteśmy w Ustroniu na Warsztatach Twórczo Zakręconych. Oj będzie się działo...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. są śliczne i pełne miłośći

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze karteczki. Delikatne a przez dodatki frywolitki i kolorowy papier nabrały charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega są! Ja bym tam chciała taką dostać na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń