Witam serdecznie !!!

czwartek, 19 września 2019

SAL Olgi HDstitch "Meadow" część 4

Witam ciepło!

Podczas naszego pięknego i gorącego urlopu w Ustce powstało kilka haftów oraz koralikowe drobiazgi. M.in skończyłam "Łąkę" wg projektu Olgi HDstitch.
Wcześniejsze etapy pokazałam na wcześniejszych stronach
część 1
część 2
część 3
Teraz kolej na ostatni etap haftu :)
 Mój haft na gorącym usteckim piasku :) Haftowałam w cieniu, bo ja się nie opalam i nie potrafię leżeć bezczynnie na pasku :)
Tak wygląda moja gotowa łąka :)
Haftowałam na lnie CT 28 cieniowanymi i wielokolorowymi mulinami DMC, Anchor oraz Schurer. Dodatkiem są koraliki TOHO Round 15 Opaque Dandelion.
 Bardzo dziękuję Olga za możliwość wykonania Twojego wspaniałego  projektu. Na  razie jeszcze nie wiem, jak mój haft zostanie wykorzystany. Chociaż do wykonania "cukierka" mam mnóstwo ładnych bawełnianych łączek :)
 Małych prac wykonanych podczas dwutygodniowego pobytu nad Bałtykiem jest więcej i powoli będę je pokazywać.
Nasz Zjazd w Ustroniu  zbliża się błyskawicznie... Są jeszcze wolne miejsca na warsztatach - zapraszamy serdecznie.
Życzę Wam i sobie by to lato z ubiegłego tygodnia wróciło!!!

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, prawdziwa kolorowa łąka :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Takie kolory wiosenne szczególnie teraz się podobają, gdy tak brzydko i bardzo zimno :)
      Dziękuję i pozdrawiam Jadziu <3

      Usuń
  3. Piękna Twoja łączka,ciekawe jak ją zagospodarujesz.Do mnie te cukierki nie przemawiają ale wyszywam dla samej techniki needlepoint.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się cukierki podobają, ale Rosjankom takie 5 cm cuda wychodzą i wieszają je np na choince. Moje znacznie większe, ale wśród kwiatków wiszą sezonowo :)
      Dla mnie to oczywiście również kurs pięknych ściegów needlepointa.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Wspaniały projekt, zgadzam się. Fantastyczne wykonanie, obłędne. Łąka jak z bajki, podoba mi się bardzo i jeszcze raz bardzo. Dodaje radości, jakoś mam takie odczucia. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miły komentarz - nie tylko przyjemnie się czyta Twoje słowa, ale to motywuje do dalszej pracy :) Haft, gdy tylko znajdę odpowiednią ramkę, zostanie oprawiony i zawiśnie, gdzieś, gdzie będzie nam poprawiał humor w ponure dni.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba - to zasługa projektantki. Ja tylko wybrałam takie wiosenne kolory.
      Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Cudowny! Takich cukiereczków całe pudełeczko na choince powiesić i ma się magicznie kolorowe święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko mam już pełne, ale wiszą u mnie cukierki przez cały rok np wśród roślin :)
      Łąkę zamierzam oprawić jako obrazek, może jeszcze któreś. Tylko jeszcze ramek nie kupiłam kwadratowych :)

      Usuń