Witam serdecznie !!!

sobota, 28 września 2019

Pierwsze karki świąteczne - haft matematyczny

Witam ciepło!
Moje pierwsze w tym roku kartki z motywami świątecznymi udało mi się zrobić we wrześniu. To tylko z powodu Warsztatów Twórczo Zakręconych w Ustroniu. W piękny słoneczny dzień siedząc na balkonie zabrałam się za haftowanie świątecznych motywów, oj jak mi to nie pasowało. Łatwiej było z kwiatkami, motylkiem i aniołkiem, które pokażę w najbliższym czasie.
Wywołałam chyba chłodniejsze dni...
Na pierwszą wybrałam darmowy wzór z kolekcji Stitching Cards pt. "Holly Wreath" wielokrotnie już wykonywany i powszechnie znany.
 Do pomocy wykorzystałam kubek męża, żeby moc była ze mną przy tym pachnącym zimą wzorze.
 Haftowałam nićmi metalizowanymi do szycia firmy Mettler. Mimo, że cieniutkie, to jednak igła do koralików nie przesuwała się po nich gładko. Koraliki oczywiście z TOHO, ale mogą być najróżniejsze :)
 Dodatki z szuflady, a karton ozdobny "Wiatr Biały" kupiłam ostatnio w sklepie papierniczym - 230g.
Baza wraz z kopertą ze starszych zestawów kupowanych w Lidlu.
Kolejne dwie to "bliźniczki" w różnych kolorach wg wzoru z wielu rosyjskich stron poświęconych "izonitowi" m.in  tutaj.
 Kolor tła tutaj zbliżony do oryginału. Haftowałam na kartonie z bloku kupionego w Lidlu nićmi srebrnymi z Mettlera. Długie szwy już się naciągnęły i nie są idealnie równe :(
Przywieszka z mojej bogatej kolekcji, będą również kolczyki z tymi dzwoneczkami :)
W rzeczywistości kolor ciemniejszy...nie wyszły mi zdjęcia znowu :(
 Kolejna gwiazda na kartonie ozdobnym motyw skóra haftowana złotą nicią Mettler.
 Okazało się, że nie mam w domu żadnych świątecznych przywieszek w kolorze złotym, dobrze, że chociaż takiego aniołka znalazłam.
Ostatnia kartka wymagała już więcej pracy.
Wzór z kolekcji Ann's Paper Art
 Haftowałam, tak jak wianek, na kartonie "Wiatr biały" i choinka lepiej na nim się prezentuje niż wianek. Moim zdaniem :) Nici cieniowane firmy Mettler oraz czerwone i złote z tej samej firmy.
 Na koniec wszystkie razem, ale zdjęcie kiepskie, a teraz już ciemno i nie poprawię.
Mimo zimowego tematu życzę Wam pięknych słonecznych dni!!!

6 komentarzy:

  1. Napracowałaś się, Tereniu, ale kartki wyszły pięknie i z pewnością ucieszą obdarowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, napracować przy haftach się nie napracowałam - lubię haftować. Gorzej z zagospodarowaniem haftów.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. Piękne kartki,śliczny haft matematyczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Napracowałaś się :) to widać, i efekt piorunujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Libię haft matematyczny, gorzej z oprawą tych haftów :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń