Witam serdecznie !!!

piątek, 10 czerwca 2016

SAL od zakładki do książki - etap II

Witam serdecznie !!!

Zachciało mi się zapisać do SAL" od zakładki do książki na blogu Hafciarki i nie mam czasu na wykonanie ciekawych prac. Pomysłów dużo, materiałów i wzorów również, tylko rąk zabrakło....
Znów w ostatniej chwili zrobiłam zdjęcia wszystkiego co w temacie motyle i ornamenty udało mi się na szybko zrobić :)



Motylki na większości zakładek, do tego dwa serduszka z pięknymi ornamentami  na metalowych zdobionych bazach. Mam nadzieję, że Organizatorka uzna, że wykonałam zadanie.



Na koniec moja starsza zakładka  wykonana techniką kartonażową z tkaniny w piękny wzór. Mam tkaniny z motylkami, ale nie zdążyłam jej wykorzystać.


Hafciarko, dziękuję za zabawę,  mimo, że nie mogę się lepiej wykazać.

Pozdrawiam słonecznie i wracam do moich haftów.

10 komentarzy:

  1. Fajne zakładki Wyszły nie masz co narzekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam piękne plany, ale czasu zabrakło....
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  2. Piękne zakładeczki i jak ich dużo.
    Link do galerii: http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za akceptację. Podziwiam pracę koleżanek!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję; miałam taaaaaaakie plany, ale czas pędzi nieubłaganie.

      Usuń
  4. Zakładki są bardzo ładne, nie masz powodów do narzekań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki zrobiłaś Tereniu.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń