Witam serdecznie !!!

niedziela, 10 lipca 2016

SAL od zakładki do książki - III etap

Witam słonecznie !!!

Czas szaleje, nagle dziś już 10 lipiec czyli zakończenie III etapu zabawy u Hafciarki.  Temay tego etapu to Polska, Bajki oraz lato.


Na hafty i kartonaż zabrakło czasu, więc u mnie tradycyjnie metalowe zakładki. 
Najpierw jednak pierwszy temat, patriotyczny - Polska:


Filcowa zakładka udekorowana piękną frywolitką Renulka. Polecam Wam gorąco perfekcyjne prace Reni i dziekuję za możliwość korzystania z jej frywolitek w moich różnych pracach.


Daleki Wschód w temacie bajkowym, oczywiście na metalowych bazach :)



Tylko kilka zakładek w temacie Lato, a powstało ich znacznie więcej przed wyjazdem na Festiwal Twórczo Zakręconych w Krasnymstawie, o którym też jeszcze nie miałam czasu napisać.


Wszystkie zakładki razem !!! Źle ułożyłam filcową zakładkę, muszę jutro zrobić nowe zdjęcie i wymienić . Biała frywolitka musi być na górze w poziomym położeniu :( Wiadomo, że w czasie używania będzie różnie leżała, ale na zdjęciu powinna być poprawnie pokazana.

Dziękuję Adriannie za zabawę i zapraszam również na jej blog.


Ja zaraz jadę zobaczyć czy rośliny w moim ogródku przeżyły upały z końca czerwca i pierwszych dni lipca.
 Miłej niedzieli Wam życzę !!!

20 komentarzy:

  1. Tereniu, przesliczna zakladka z tą frywolitką, nawet bym nie wpadla na to zeby zrobic z moich scinkow zakladke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba Reniu <3

      Usuń
  2. Piękne są twoje zakładki.
    Już umieściłam w galerii:
    http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zakładki Tereniu, ale frywolitkowa najpiękniejsza :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i witam serdecznie wśród Obserwatorów mojego bloga <3

      Usuń
  5. Super zakładki, ale ta frywolitkowa cudna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, ale to dzięki Renulkowej frywolitce.
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. Wszystkie piękne, ale tak jak przedmówczyniom, ta z frywolitką podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki Renulkowym frywolitkowym drobiazgom mogę ozdabiać kartki, serca, zakłądki itd itp.

      Usuń
  7. Już myślałam, że frywolitkujesz... Śliczne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam frywolitki od prawdziwej mistrzyni, więc nawet nie mam zamiaru próbować :)
      Dziękuję i pozdrawiam .

      Usuń
  8. Tereniu przecudne rzeczy tworzysz, wciąż podziwiam :)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu bardzo i przepraszam, że się na Twoim blogu nie odzywam; z resztą nie tylko na Twoim....

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agnieszko i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń