Witam serdecznie !!!

środa, 28 maja 2014

Wyróżnienie w Szufladzie

Mój zapasowy  kwadrat na  "uśmiechową kołderkę"   "Kolorowy domek pani Ślimakowej" został wyróżniony  w Wyzwaniu nr 5 DOM w Szufladzie

 
Bardzo dziękuję Komisji za docenienie mojego haftu !!!,
 
O moim hafcie napisałam tutaj, a teraz jeszcze raz pochwalę się haftem
 
 
 
Z tym wyróżnieniem związana jest nagroda - 10% rabat na zakupy w sklepie kadoro.


Sklep znam, ale do tej pory kupowałam koralikowe przydasie w innych miejscach . Możliwe, że coś sobie wybiorę ( może zapięcia do kolejnych wyszywanych bransoletek).

18 komentarzy:

  1. Uroczy kwadracik :) Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam słonecznie !!!

      Usuń
  2. gratuluję wyróżnienia:) ślimaczek jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się uśmiechnęło na widok ślimaczka. Bardzo on milusi i sympatyczny, a haft doskonały:) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Jaskółko, bo zadaniem takich kwadratów jest właśnie wywołanie uśmiechu !!!

      Usuń
  4. Ślimaczek ma tyle uroku, że musiał zdobyć wyróżnienie :) Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję IIuszko !!! Wzajemnie, ja Tobie również gratuluję :)

      Usuń
  5. Ach Tereniu wiedziałam, że coś z tego będzie ;)))))
    bo jest śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu piękny haft i nic dziwnego, że został zauważony i nagrodzony a zdjęcie mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marzenko !!! Bardzo się cieszę, że jesteś i pozdrawiam serdecznie !!!

      Usuń
  7. Tereniu serdecznie gratuluję wyróżnienia, bo w pełni zasłużone - hafcik jest śliczny.
    Pozdrawiam deszczowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu !!! Ja na przekór pozdrawiam słonecznie, choć ten deszcz u nas roślinkom potrzebny. U nas nie leje, tak jak w innych rejonach.

      Usuń