Witam serdecznie !!!

niedziela, 22 lutego 2015

Niekompletne biscornu ( już można kompletne zobaczyć :) )

Witam serdecznie !!!

Dawno wyhaftowane małe biscornu dla Sanny, brakuje przywieszki - nożyczek.
Muszę od Anki przy okazji porwać zdjęcie poduszki z przywieszką :)

Zapomniałam dodać, że wykorzystałam bezpłatny wzór, który jest tutaj.



 
Haftowałam na kanwie lnianej Zweigart 20ct z Hobby Studio wielokolorową muliną DMC 4130 (poprawiłam) . Sznurek upleciony - makrama. W środku "kamień pustyni" średnicy 8 mm.
 
Ps. Już mam zdjęcie od Anki, moje są tylko te malutkie nożyczki - przywieszka, które idealnie pasują do pięknych nożyczek Sanny. O oprawionej kamei, która również znalazła się na zdjęciu juuuuutro :)
 
 
 
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłej niedzieli.
 

17 komentarzy:

  1. Energetyczne biscornu, po okresie zimowym - rozgrzewające, jak dzisiejsze słońce.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ursa i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  3. Wspaniala praca , zawsze mnie zadziwia jak z dwóch kwadracików idzie zrobić takie cudo .

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.

      Usuń
  5. Ślicznie się prezentuje :)
    też uwielbiam takie "pierdołki"
    biscornu mam na każdej maszynie (szyte, haftowane )
    takie małe, a tyle radości :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też robiłam najróżniejsze wielkości. Są tak piękne wzory, tylko niestety musiałabym się sklonować.... Za dużo różnych technik mnie kusi.

      Usuń
  6. bardzo sympatyczne drobiazgi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko i ściskam mocno.

      Usuń
  7. milusie, kamea jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miałam pisać o kamei i znowu kolejny dzień minął.............

      Usuń