Witam serdecznie !!!

piątek, 13 lutego 2015

Wspaniały prezent od Snip Art !

Witam serdecznie !!!

Wczoraj dostałam paczkę z fantastycznym prezentem wygranym w zabawie na blogu Snip Art.

 
Te wszystkie piękne wycinanki i baza albumu LOVE są moje i tylko moje. Nie macie pojęcia, jak się cieszę od momentu przeczytania listu z tak szczęśliwą dla mnie wiadomością. Bardzo dziękuję Marcie !!!

 
Skorzystałam z okazji i w  w sklepie  kupiłam potrzebne w najbliższym czasie napisy z życzeniami i inne :) Na papiery już nie starczyło pieniędzy.


Do zakupów został dołożony jeszcze jeden prezent - piękny murek i kolejne napisy.
Dziękuję z całego serca i życzę powodzenia !!!

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam słonecznego weekendu !!!

19 komentarzy:

  1. wow ale śliczności:) Teraz Tereniu czekam na Twoje prace z wykorzystaniem tych cudów:) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - śliczności :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Gratulacje , ciekawa jestem jakie cuda stworzysz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis "Wesołych Świąt" był na kartce, która do Ciebie nie dotarła :(
      Pozdrawiam Elu !!!

      Usuń
  3. Wow bardzo udane prezenciki i zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenciki, teraz będzie się u Ciebie działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio rzeczywiście się dzieje, tyle różności muszę zrobić - nie wiadomo za co się zabrać :)

      Usuń
  5. Gratuluję Tereniu takich wspaniałych prezentów - oj, będzie się działo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem Elu :) Przeprosiłam się ostatnio z matematycznym :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. Oj, będzie się działo:) Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, dziś jeszcze nic konkretnego nie zrobiłam, a padam na nos. Teraz muszę Kacperkowi koraliki powyciągać, bo przyszedł "bransoletki" składać dla koleżanek :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  7. gratulacje,wygrana do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje Tereniu, na pewno wyczarujesz z nich cuda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrałam niespodziewaną przesyłkę - dziękuję Olu bardzo i ściskam mocno.

      Usuń
  9. Gratuluję, prezent naprawdę udany.

    OdpowiedzUsuń