Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 9 stycznia 2017

SAL Od zakładki do książki - Święta i zima"

Witam pierwszy raz w Nowym 2017 Roku !!!

Stary rok się skończył nieciekawie - choróbska zaatakowały prawie całą rodzinę, mnie ostatnią i męczy nadal już w Nowym roku.
Ja nie robię podsumowań ani planów, post u koleżanki przypomniał mi, że po przerwie na blogu Hafciarki został wznowiony SAL "Od zakładki do książki" - "Święta i zima".
Zakładek powstało mnóstwo, ja pokażę kilka :)


Kartonażowa zakładka na śniegu, wykorzystałam piękny świąteczny materiał.

Zakładka bardzo podobna z obydwu stron, Bardzo lubię takie zakładki, ale ciągle brak czasu na kartonaż.








Również to serduszko zostało zrobione metodą kartonażu, nie mam pojęcia, jak udało się zrobić dwie prawie takie same strony. Materiał to nasza bawełna już dawno niedostępna, ale w moim pudle ze świątecznymi tkaninami trochę jeszcze się jej zachowało :) 


Teraz pora na tradycyjne u mnie metalowe zakładki, najpierw kilka z "mikołajami". 



 Kolejne z bałwankami, było ich znacznie więcej, ale stanowiły drobne upominki np. do książek.




Aniołki aktualne w całym roku, ale w Święta najbardziej. Przygotowałam zestawy - zakładka i brelok. Nie wiem, czy zakładki z aniołkami zostaną zaakceptowane przez organizatorkę zabawy - Hafciarkę









Dziękuję bardzo za organizację zabawy i czekam na podsumowanie kolejnego etapu - będziemy miały co podziwiać :)  Ciekawe co nas czeka w kolejnym etapie :) 


 Pozdrawiam serdecznie !!!  Zdrowia życzę w Nowym 2017 Roku.

24 komentarze:

  1. Piękne świąteczne zakładki stworzyłaś! I to taką pokaźną kolekcję! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) To nie wszystkie - część bez dokumentacji się rozeszła.
      Pozdrawiam



      Usuń
  2. Jejku - jakie cudności Tereniu zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhatka <3 Bardzo się cieszę, że mnie odwiedziłaś. Tym bardziej, że ja nie zaglądam....Zakładki grudniowe. Ostatnio niestety nic nowego nie robię :(
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Jakie cudowności Tereniu, szczególnie spodobały mi się te komplety :) brelok + zakładka :)
    Tobie też zdrowia w Nowym Roku oraz pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ulka bardzo za miły komentarz i życzenia <3
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Tereniu, ależ się rozpędziłaś, takie były założenia, żeby hurtowo ? :)))

    Piękne, brawo !

    Czy mi się wydaje, czy ostatnio mniej igłą na tkaninie pracujesz, a więcej w koralikach i papierkach robisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krzysiu :) Mój ubiegłoroczny needlepoint leży, inne też.... Twoje wzory nie ruszone. Ja z resztą też nie mogę się pozbierać, a czas pędzi. Zakładki powstały z potrzeby chwili już wcześniej.
      Cieszę się bardzo, że jesteś. Ściskam mocno.

      Usuń
  5. Ale wybór :) Cudowne zakładki, co kolejna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. Ale się "nazakładkowałaś" - wszystkie piękne. Życzę Ci pomyślnego, a przede wszystkim zdrowego roku 2017 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zdrowia również Tobie i Twoim bliskim życzę,. bo bez niego ciężko.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękne zakładki stworzyłaś Tereniu, ale najbardziej podoba mi się pierwsza :))
    Zdrowia życzę całej Rodzinie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo ją lubię Elu :)
      Dziękuję za życzenia i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. te aniołkowe są cudne,zawsze do nich wzdycham

    OdpowiedzUsuń