Witam serdecznie !!!

sobota, 6 maja 2017

Papiorzany Comber 2017

Witam serdecznie !

Dziś wyjątkowo deszcz  wita wszystkich gości w Katowicach na kolejnym, IV Papiorzanym Combrze, czyli Śląskim Zlocie Scrapbookingowym. Zawsze było ciepło i słonecznie.
Jednak na pewno w XV LO w Katowicach atmosfera na pewno będzie bardzo gorąca :)

Wszystkie informacje można znaleźć na stronie Zlotu. Można tam również zobaczyć, jak było w ubiegłych latach. Grafika z FB strony Śląskiego Zlotu


Do zobaczenia na Zlocie !!!

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetnie się bawiłam, jak co roku z resztą :)
      Zakupy zrobiłam, ale bez szaleństwa.

      Usuń
  2. Przyjemnego spotkania Tereniu i udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy nie duże, ale najważniejsze papiery z Galerii Papieru mam, choć już nie wszystkie. Jakieś tusze... Mnóstwo pozaczynanych na miejscu kartek, bo jakoś wykończyć ich w tym tłoku się nie potrafiłam.
      Mam nowy duży segregator, ale nie na karty, tylko na koraliki. Mam więc teraz co robić :)
      Koniecznie powinnaś się wybrać :)

      Usuń