Witam serdecznie !!!

sobota, 29 kwietnia 2017

Czarny komplet

Witam wreszcie ze słonkiem.

Jeszcze przed Świętami z potrzeby chwili uszyłam komplet biżuterii w potrzebnym czarnym kolorze z dodatkiem czerwieni.
Do kompletu był naszyjnik, który wczoraj sprułam. Był za krótki ( z powodu braku czasu ) i zbyt ciemny; ja nie lubię czarnego koloru. Czasami jednak muszę założyć ubranie w czarnym kolorze :(
Dziś skończyłam naszyjnik z większą ilością czerwonych koralików, wg pomniejszonego wzoru wykorzystywanego już wcześniej. Kursy dostępne m.in tutaj i tu.
Moje poprzednie naszyjniki są https://terenias.blogspot.com/2016/12/wichtel-2016-prezent-dla-gosi.html oraz https://terenias.blogspot.com/2016/08/weselny-komplet-na-bogato-jak-dla-mnie.html.
Na co dzień wolę delikatniejszą biżuterię, dlatego zrobiłam naszyjnik na szerokość 6 koralików.
Ścieg peyote wykonany z koralików:
TOHO Round Silver - Lined Ruby 6
TOHO Round Silver - Lined Ruby 8
TOHO Round Silver - Lined Ruby 11
Silver - Lined Ruby mniejsze niż 8 nieznanej firmy, nierówne zostały wykorzystane w naszyjniku.

TOHO Round Opaque 6
TOHO Round Opaque 8
TOHO Round Opaque 11
TOHO Round Opaque 15



 Niech Wam słonko świeci ! Wspaniałego kwietniowo-majowego weekendu.

20 komentarzy:

  1. Połączenie czerwieni i czerni jest eleganckie choć wolałabym, żeby kolory tego pięknego kompletu były w odwróconych proporcjach.

    Udanego wypoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale potrzebny był mi czarny komplet. Nie podobał mi się cały czarny, dlatego dodałam czerwonego; najpierw trochę, a teraz więcej w przerobionym naszyjniku.
      Tobie również życzę wspaniałego wypoczynku.

      Usuń
  2. Piękny komplet :)
    Oj, jak dawno do Ciebie nie zaglądałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Ciebie również Ulka. W ogóle mało gdzie zaglądam - przepraszam bardzo.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Piękny i elegancki. I nawet pierścionek zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Violka <3 Pierścionki zawsze sobie robię do kompletów, ponieważ bardzo lubię je nosić. Oczywiście do pracy w domu się nie nadają - to w końcu biżuteria ze szklanych koralików. Wszystko zdejmuję, jak tylko wchodzę do domu :)

      Usuń
  4. Taki komplecik jest niezwykle oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór pospolity, ale rożne kolory koralików sprawiają, ze prawie każdy naszyjnik jest inny.
      Dziękuję Gosiu i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie połączenie kolorków, a komplet świetny:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino <3 Ja, jak widać wolę więcej czerwieni. Czarnego nie lubię, choć jest elegancki :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  6. Podziwiam twoje koraliki. ten komplet jest super- najbardziej podoba mi sie pierscionek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Powinnam "uszyć" trochę pierścionków w najbliższym czasie :)

      Usuń
  7. Ojej ale przepiękny komplecik, uwielbiam połączenie czarnego i czerwonego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie lubię czerni. Ale tu dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka <3 odczarowałam ją trochę czerwienią :)

      Usuń