Witam serdecznie !!!

piątek, 14 kwietnia 2017

Wiosenne bransoletki

Witam przedświątecznie !

W ubiegłym tygodniu poskładałam kilka prostych bransoletek z różnych kamieni z przewagą jadeitów.
Kule w różnych rozmiarach fasetowane i okrągłe, metalowe dodatki i zawieszki zastosowałam w najnowszych bransoletkach przeznaczonych na upominki dla rodziny.

Z całą rodziną spotykamy się z bardzo smutnego powodu - zmarła moja teściowa [*] Pogrzeb odbędzie się 17.04.

Ps. Bransoletki zostały w domu, ponieważ jechaliśmy tylko na pogrzeb i z powrotem.

 Radosnego Świętowania Wam życzę !

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kolory wiosenne, choć ta wiosna gdzieś się schowała.

      Usuń
  2. Przepiękne, wiosenne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i bardzo wiosenne :-)

    Życzę Ci Świąt radosnych pełnych wiosny i dających odpoczynek od codziennej gonitwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi z powodu teściowej, bransoletki z jadeitu, się zrobiły bardzo modne, sama poszukiwałam jakiś czas temu na prezent. Już wiem gdzie się odezwać w razie czego ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za kondolencje.
      Zapraszam - mam jeszcze niewykorzystane jadeity :)
      Pozdrawiam słonecznie Weroniko <3

      Usuń