Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 17 lipca 2017

Kolczyki z bronzytem

Witam serdecznie !

Ponownie zrobiłam zdjęcia kolczyków, które powstały już jakiś czas temu. Pierwsze zdjęcia przepadły wraz z zepsutym dyskiem.
12 mm kulki bronzytu oprawiłam koralikami TOHO Round 15 Permanent Finish Matte Galvanized Aluminium i TOHO Round 15 Metallic Iris Brown oraz Fire Polish 3 mm Iris Brown. Przedłużyłam koralikami Fire Polish 6 mm również Iris Brown. Bigle srebrne.

 Kwiaty w ogródku kwitną i cieszą nie tylko mnie, ale i piękne motyle, pszczoły i inne owady :) Jednak najbardziej upodobały sobie kępę kwitnącego oregano, której specjalnie nie obcinam.
Dziękuję za odwiedziny, mimo zaległości w moim blogu. Witam serdecznie Dorotę <3 nową Obserwatorkę.
Życzę Wam pięknych słonecznych, wakacyjnych dni !!!

17 komentarzy:

  1. Kolczyki bardzo ładne i bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  2. Jejciu! Śliczne kolczyki :) Piękny wzór i kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie i dziękuję za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronzyty to piękne kamienie,ale trudne do oprawienia,Twoje kolczyki temu przeczą, bo zrobiłaś to rewelacyjnie.Niestety, ale brąz nie każdemu pasuje !!!Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie miałam problemu z dopasowaniem koralików, ale brązów nie lubię :)
      Takie słowa z Twoich ust to naprawdę zaszczyt <3
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  5. Śliczne oprawiłaś te kamienie i stworzyłaś przepiękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  6. Brąz wzbudza we mnie mieszane uczucia i raz go lubię, a raz nie, ale w tym wydaniu mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię :) Pozbywam się więc brązowych koralików :)

      Usuń