Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 26 lutego 2018

Wisiorki

Witam serdecznie!
Bardzo dziękuję, że zaglądacie mimo, że niczego nie pokazuję.
Należałoby chociaż 3 tematy w miesiącu pokazać, ale mnie miesiąc zleciał nie wiadomo kiedy. Udawałam, że coś robię, ale nic do końca i haft niespodziankę rozpoczęłam, ale nie mam najmniejszych szans, żeby go skończyć w terminie :( Jakiś koszmar.... teraz muszę posprzątać cały mój bałagan robótkowy i ogarnąć mieszkanie.
W ramach tych porządków powstało kilka prostych wisiorów z kaboszonami z grafiką, nie z moimi tym razem. Na przekór mrozom za oknem u mnie wiosna cudownie pachnąca i lato na wisiorkach :)
 Mam nadzieję, że te spóźnione mrozy szybko miną i niedługo usłyszymy zakochane ptaszki wijące gniazdka.
Zazielenią się trawy, na drzewach pojawią się listki i zakwitną kolorowe kwiaty w ogrodach i na balkonach :) 
 Pojawią się motyle i ważki,  a trochę później zakwitną róże
 Mroźne wieczory możemy poświecić na plany wakacyjnych wyjazdów, może romantyczna wycieczka do Paryża  :)
 Teraz też jest pora na wiosenny przegląd naszych rowerów, bo tylko patrzeć, jak się zrobi ruch na ścieżkach rowerowych, gdy słonko ogrzeje zmarznięty świat.
 O godz 17 na drugim piętrze -9 stopni, wiem, że nie takie mrozy bywały, ale po ciepłej zimie bardzo się obawiam o rośliny nie okryte śniegiem :(
 Mój biały, pachnący intensywnie hiacynt pozwala zapomnieć o zimie, szkoda, że zapachu nie można przesyłać. Różowy jeszcze  intensywniej pachnie :) Tylko ciężkie kwiatostany się wyginają, muszę je do podpórek przywiązać.

Życzę szybkiego nadejścia wiosny i pozdrawiam serdecznie!




16 komentarzy:

  1. przepiękne wisiorki i jak ich dużo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Jak coś wyciągam, to już hurtem wykorzystuję co mi w ręce wpada :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu bardzo za Twój kolejny taki miły komentarz <3

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  4. Każdy wisiorek wyjątkowej urody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Magda za odwiedziny i miłe słowa

      Usuń
  5. Piękne wisiorki, grafika cudnie dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś te marzenia w mroźne dni trzeba zrealizować :) Zobaczymy, jaka ta wytęskniona wiosna będzie. Ponoć "idzie" ocieplenie.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przecudne wisiorki, te z ptaszkami są super i ten z zielonym środkiem ( lubię takie wzory), no i sowa jest bomba i..... Ok wszystkie są prześliczne i zachwycające:-)))
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolino <3 Cieszę się, że się podobają

      Usuń