Witam serdecznie !!!

środa, 14 listopada 2018

"Biało-czerwona"

Witam serdecznie!
W sobotę brałam udział we wspaniałym wydarzeniu - w wernisażu wystawy "Biało-czerwona" zorganizowanej przez Stowarzyszenie Polskiego Patchworku w Teatrze Ziemi Rybnickiej w Rybniku.
Na wystawie pokazano wspaniałe patchworki uszyte na konkurs z okazji 100 rocznicy odzyskania Niepodległości oraz prace pozakonkursowe.
Listę wystawionych patchworków pokazano na stronie Stowarzyszenia Polskiego Patchworku.
Jest również lista nagrodzonych prac prac konkursowych.
Ja zrobiłam tylko kilka kiepskich zdjęć wieczorową porą, ale moje koleżanki pokazują piękną relację z wernisażu.
Tutaj jeden z bogatych albumów - bardzo dziękuję Ewa.
Nie potrafię wybrać jednej najładniejszej pracy, ale "Wiatr pod Żywcem" Ani Sławińskiej zachwyca od pierwszego spojrzenia. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazję podziwiać w realu. :)
Wspaniałe, prawdziwe dzieło sztuki, to patchwork "Promienie", który szyła Lenka Galińska i pikowała Agnieszka Wietczak.
 Nie wiem, jak to się stało, ale mam tylko fragment (po lewej) patchworku "Waleczny II" Sylwii Ignatowskiej, który zajął 1 miejsce w kategorii Prace duże.
 Zdjęcia nie oddają prawdziwego piękna wystawionych prac. Polecam wszystkim wystawę, którą w Rybniku  w  Teatrze Ziemi Rybnickiej. można podziwiać do 2 grudnia 2018.
 Były również piękne miniaturowe patchworki, ale tych, które mi się najbardziej podobały nie ma moich zdjęciach. Należałoby się koniecznie wybrać jeszcze raz, ale mamy zajęte weekendy - spotkanie kołderkowe w Świętochłowicach, a następnie kiermasz charytatywny dla Kacpra Grajdka.
W tygodniu mąż zajęty, a ja uziemiona....
 Podczas spotkania miałam okazję uciskać dawno nie widziane koleżanki, m.in. Marylę, autorkę patchworku z motylami pt. "Cichym ścigałem go lotem". Poznałam również znane mi z internetu od wielu lat dziewczyny szyjące wspaniałe prace.
W Rybniku prawdziwie została uczczona 100 rocznica odzyskania niepodległości przez Polskę.
Polecam jeszcze raz wystawę Biało-czerwona!!! Można podziwiać prace naszych bardzo zdolnych patchworkarek wreszcie na Górnym Śląsku.
Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem wystawionych prac. Niesamowite, że to wszystko stworzyły ludzkie ręce i głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ileż różnych interpretacji kolorów naszej flagi i jak perfekcyjnie wykonanych. Dlatego podałam adresy stron SPP, żeby można podziwiać chociaż na zdjęciach różnorodność prac. W dodatku, ja kocham kolor czerwony :)
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  2. Tylko pozazdrościć możliwości zwiedzenia takiej wystawy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znam działalność SPP "Biało-czerwone" prace zostaną pokazane również w innych częściach kraju.
      Pozdrawiam Jadwisiu <3

      Usuń
  3. Ciekawa wystawa i piękne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prace przepiękne, perfekcyjnie wykonane, ale przede wszystkim bardzo różnorodne.

      Usuń