Witam serdecznie !!!

sobota, 12 stycznia 2019

Motylek na śniegu.

Witam w zimowe popołudnie!

Postanowiłam sobie poprawić nastrój, bo zimy nie lubię. W pokoju pachną kwitnące piękne różowe hiacynty, a ja wyjęłam kolejny zestaw drewienek do haftu. Tym razem zdecydowałam się na motylki :)
Zestaw kupiłam na grupie FB.  Już jakiś czas leżał w szufladzie i wreszcie się "zlitowałam".
 Pierwszy motylek już gotowy, zamieniłam muliny z zestawu wykorzystując resztki moich nici Anchor. Zamiast brązowej haftowałam czarną muliną, a zamiast węzełków przyszyłam czarne koraliki TOHO 15 Opaque Jet.
 Mój motylek czeka aż śnieg stopnieje, bo pod nim są bratki.
 Powstał kolejny wisiorek, tym razem na delikatnym czerwonym rzemieniu.
Kolejny powstanie w kolorach niebieskich. :)
 Na koniec jeszcze moja pachnąca wiosna, czyli pierwsze w tym roku hiacynty :)
Miłego weekendu Wam życzę!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie zwykle rozkwita po Świętach, gdy jodełki już nie pachną :) Za oknem też śnieg znika...
      Dziękuję Gosiu i pozdrawiam.

      Usuń
  2. najpierw serducho,teraz motyl,pewnie sie skuszę,pięknie wyszły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Jak masz drewienka, to czekam na Twoje hafty :)

      Usuń
  3. tup,tup,tup...przyszłam jak pisałam gdzie indziej;) Oooo jakie to ładne, nie widziałam takiego jeszcze haftu.Pochwal sie koniecznie na "szyjemy..." Takie motyle tylko na "fb" są do nabycia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są dostępne na Zachodzie, ja odkupiłam od dziewczyny mieszkającej w Belgii na grupie z przydasiami do haftu krzyżykowego. Są tez na Ali, ja kupiłam tam sowy :) Haft to zwykłe krzyżyki, tylko kanwa ze sklejki :) Miałam wstawić na Szyjemy, wtedy gdy była awaria. Dodam niedługo :)
      Dziękuję bardzo <3

      Usuń
  4. Uroczy jest ten motylek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny śliczny wisior w Twoim wykonaniu. Wersja z rzemieniem też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Widzę, że u Ciebie też wiosna. Motylek bardzo fajny, muszę się za takim rozejrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namiastkę wiosny mam co roku, a dziś za oknem też wiosennie - +7 stopni, śnieg znika :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń