Witam serdecznie !!!

środa, 25 marca 2020

UFO skończone - SAL Needleroll "Halloween Cat"

"Siedzę w domu"
Zrobiłam sobie przerwę w haftowaniu mojego haftu roku czyli, "Jezusa Miłosiernego" i zaczęłam wyciągać z szuflady różne niedokończone prace. Najpierw needlepointowy haft  z października 2018 według projektu "Halloween Cat" Olgi HDstitch. Udało mi się skończyć haft :)
 Tyle miałam w listopadzie 2028, gdy nastąpiła przerwa w haftowaniu na długo. Potem, jeszcze co jakiś czas wracałam do "kota", ale bez większych sukcesów.
 Haftowałam na lnie 32 CT firmy Permin of Copenhagen mulinami cieniowanymi i wielokolorowymi DMC. Koraliki to TOHO Round 15 Metallic Nebula.
Gotowy haft oprawię w ramkę i będzie m.in służyła jako sampler ściegów needlepointowych. TYlko muszę dopasować ramkę. Wymiary haftu 8 x 8 cm, maleństwo, a wymagało mnóstwo pracy.
Teraz dla odmiany wyciągnę większe koraliki.
Życzę zdrowia i pięknych prac stworzonych podczas "siedzenia w domu"

8 komentarzy:

  1. ale cudne, kolorowe kocie ufo :) piękności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń
  2. Cudowny ten koteczek, taki kolorowy i drobny. Musiała się bardzo napracować przy nim. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Ten haft rzeczywiście był bardzo pracochłonny :)
      Zdrowia i wiosennej pogody ducha życzę <3

      Usuń
  3. Przepiękny haft. I kociak :)
    Pozdrawiam serdecznie, Tereniu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Violka i życzę zdrowia <3

      Usuń
  4. jestem pełna uznania dla twoich zdolności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu <3 Tylko cierpliwość potrzebne, bo ściegi proste :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń