Witam serdecznie !!!

niedziela, 1 marca 2020

Nowy haft na nowy rok 2020 - luty

Pora na podsumowanie lutego w "zabawie" "Nowy haft na Nowy 2020 Rok".
W lutym poświęciłam 39 godzin mojemu nowemu obrazowi - "Jezus Miłosierny". Poprzedni wpis podsumowujący styczeń jest tutaj. Nadal nie mam wyhaftowanej ani jednej całej strony, to są fragmenty 4 stron. Wszystkich jest 16 :) Wzór kupiłam w Coricamo.
Poprzednio pokazałam efekt pracy w styczniu, "trochę" krzyżyków przybyło :)
 Teraz kilka migawek z postępów w lutym:)
Haftuję mulinami DMC na lnie CT 30 firmy Permin - materiały pokazałam w pierwszym poście na temat wyboru haftu na 2020 rok  tutaj
Podsumowanie lutego na blogu organizatorki wyzwania jest tutaj.  Zapraszam do podziwiania prac wszystkich uczestniczek zabawy :) 
To by było na tyle - razem 39 godzin haftu. W lutym miałam się poświęcić przygotowaniom do warsztatów w Ustroniu, ale zdrowie mi plany pokrzyżowało. Powstała tylko zakładka i kilka sztuk haftowanych zawieszek, które można zobaczyć tutaj i tutaj.
Wiosennej pogody ducha życzę wszystkim odwiedzających!

14 komentarzy:

  1. Postęp widoczny Tereniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krzysiu <3 Twój postęp bardzo mi się podoba <3

      Usuń
  2. Ekstra, efekt końcowy będzie piorunujący 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za odwiedziny i miłe słowa. Zobaczymy za .........bardzo długo :)

      Usuń
  3. Fajnie przybywa, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ... :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Świetnie Ci idzie z tym haftem Tereniu i super wychodzi:-)
    Zdrówka Ci życzę i pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karolino. Cieszę się, że to moje dziubanie się podoba.
      Zdrowie bardzo potrzebne, bo już w czwartek jedziemy do Ustronia.

      Usuń
  5. faktycznie, widać ogrom pracy. Trzymam kciuki za wytrwałość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrom to mnie dopiero czeka :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  6. Idziesz z tym haftem do przodu. Kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale bardzo dużo przede mną :)
      Pozdrawiam Violka <3

      Usuń
  7. Super Ci idzie, masz bardzo dobre tempo, ja tam jestem strasznie powolna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ale naprawdę mam malutko schematu wyhaftowane. Mam nadzieję, że od przyszłego tygodnia przybędzie. Dni coraz dłuższe, może i ciepło będzie, wówczas będę mogła się przenieść z haftem na balkon :)

      Usuń