Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 19 października 2020

Wieszaki na torebkę

 Trochę zmiany w moim blogu, ostatnio tylko jeden większy haft pokazuję od stycznia i jakieś drobiazgi.

Jednak nie wysiliłam się - poskładałam kilka nowych wieszaków na torebki z kaboszonami o średnicy 25 mm.

Chociaż czas niezbyt odpowiedni, na wizyty w restauracjach, ale miejmy nadzieję, że będzie dobrze....

Czekam na czas spotkań ze znajomymi i koleżankami. Do tego czasu mam nadzieję, że przygotuję kilka kaboszonów obszytych koralikami. Pora wrócić do innego rodzaju szycia :) 


W środku kaboszon ze Św. Krzysztofem, patronem podróżnym.


Teraz wracam do dalszego składania drobiazgów z kaboszonami - pora na kolejne magnesy do igieł.
Powoli trzeba przygotować świąteczne upominki :)
Życzę Wam słoneczka w najbliższych dniach, bo to zimno i deszcze mnie już bardzo zmęczyły!

4 komentarze:

  1. Urocze motywy wybrałaś na te kaboszony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka :) Częściowo na życzenie :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczne! Ja mam taki z kwiatem ale kupiony gotowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Przydatny drobiazg, choć na razie czeka na lepsze czasy ...

      Usuń