Witam serdecznie !!!

środa, 9 grudnia 2020

Nowy haft na nowy rok 2020 - listopad

Krótki post z moim "Nowym haftem na nowy rok 2020", czyli obrazem "Jezus Miłosierny"  wg wzoru z Coricamo.

W listopadzie tylko 15 godzin poświęciłam temu obrazowi, a to co haftowałam pokażę pewnie po Świętach :)  Zepsuł się mój aparat fotograficzny i nie radzę sobie z aparatem w telefonie. Muszę sobie wybrać coś prostego i jednocześnie dobrego :)  w prezencie świątecznym.

W listopadzie przesunęłam się z haftem w prawo - przybyło trochę szarości i czarnymi krzyżykami dotarłam do prawego brzegu. Niżej zdjęcie z października do porównania.

Teraz kilka migawek z pracy:
Hafty wszystkich uczestniczek zabawy u Ani można zobaczyć na stronie https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2020-11-podsumowanie-listopada/ zapraszam.
Nie prędko zobaczę cały obraz, niestety...
Ja wracam do koralików dla odmiany, no i kartki nie gotowe w tym roku.
Życzę Wam zdrowia i spokoju w tym przedświątecznym okresie!

2 komentarze:

  1. do przodu się pniesz w krzyzykach,kibicuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz wolniej się pnę....
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

      Usuń