Witam serdecznie !!!

wtorek, 29 grudnia 2020

SAL Olgi HDstitch - needleroll "Snowflakes waltz" 1

 Zgłosiłam się do nowego SAL'u ogłoszonego przez Olgę HDstitch na FB - needleroll "Snowflakes waltz". Na szczęście projektantka pierwszy termin wyznaczyła na 29 grudnia i udało mi się skończyć ten etap. 

Wybrałam perlen 32ct i muliny DMC oraz niebieską metalizowana nitkę nie wiadomej marki.

Koralików mam mnóstwo, ale trudno było mi dopasować, w końcu wybrałam TOHO Round 15 Silver Lined Milky White.
Bardzo przyjemnie haftowało się ten etap, prosto i bez pomyłek.
Bardzo dziękuję Olga HDstitch za kolejny wspaniały projekt, w którym mogę uczestniczyć.
Pozdrawiam poświątecznie i w dodatku słonecznie.

Nowego lepszego 2021 Roku!

10 komentarzy:

  1. Napewno będzie pięknyneedleroll.Szkoda że Olga organizuje teraz Sal tylko na FB
    Miłego wyszywania i Wszystkiego dobrego na Nowy Rok 2021

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z powodu spotkań rodzinnych oraz z koleżankami z grup robótkowych i Zjazdów w Ustroniu zarejestrowałam się przed laty na FB. Spróbuj też, nie trzeba się udzielać, gdy się nie chce. Są jednak przydatne zabawy :)
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło i słonecznie dzisiaj <3

      Usuń
  2. ALE PRACOWICIE RUSZYŁAŚ,ZAPOWIADA SIĘ CUDNY HAFCIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór dostałyśmy 25.12, termin 29.12 - nie było wyjścia. Jutro 2 etap nam projektantka wyśle, ciekawe czym nas zaskoczy :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olga, to zasługa Twojego projektu.

      Usuń
  4. Tereniu, jest super i całkiem szybko Ci poszło, choć ta część jest dość pracochłonna.

    Miałaś oczywiście rację, to środek, muszę zaczynać jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krzysiu <3 1 etap haftowało się bardzo przyjemnie, bez pomyłek. Gorzej będzie z gwiazdkami w 2 etapie, ale jest dość dużo czasu... Dziś nie zrobiłam nic, bo szykuję w kuchni ciasto, sałatkę i tp na jutrzejsze spotkanie u przyjaciół.
      Nie musisz powtarzać, po prostu będziesz miała inny układ.
      Życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku <3

      Usuń
  5. Pięknie położone ściegi, to będzie słodki cukierek :)
    Wspaniałości na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszego Nowego Roku i dużo zdrowia <3
      Dziękuję, ale ściegi drugiego etapu już nie są takie idealne. Pewne gwiazdki mi w ogóle nie wychodzą....

      Usuń