Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 14 grudnia 2020

Patchwork bez igły - kilka serduszek

 Święta za moment, więc trzeba wreszcie coś zrobić. Prezent świąteczny dla koleżanki z forum "Kołderki za jeden uśmiech" w drodze do adresatki, teraz pora na inne drobiazgi. 

Zaczęłam od ubrania kilku styropianowych serc w świąteczne ubranka, wyjątkowo mało w tym roku. Mam jeszcze stare zapasy... Z koleżankami się nie spotkam, więc nie potrzebne :( Strasznie to wszystko przygnębiające...

Kilka serc ubranych na razie tylko w amerykańskie, świąteczne tkaniny, kolejne podobne powstają wieczorową porą.
Tu już z wykończonymi brzegami ozdobnym sznurkiem.
To serce ubrane w tkaninę z pasmanterii "Pasmasz", powstają kolejne, ponieważ na tkaninie są różne wzory, głównie serduszka.

Tak wyglądają moje serca w akcji. :) 
Jeszcze kilka zrobię, skoro już powyjmowałam przydasie. Jednak przede wszystkim muszę jakieś kartki przygotować i wysłać, choć w tym roku będzie bardzo skromnie.
Nawet mój kwiatek już prawie przekwitł, może jeszcze trochę kwiatków rozkwitnie w Święta.
Życzę Wam spokoju i zdrowia

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię je robić :)
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  2. Piękne te serduszka,szczególnie jedno mi się podoba /to z czerwona gwiazdką -cudne!/
    Moj grudniownik /Biedronka był obsypany pakami a tylko 3 kwiatki rozkwitły .Reszta opadła niewiem dlaczego.
    Życzę spokojnych i zdrowych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta bawełna w naturalnym kolorze ma takie fajne wzorki :) Jeżeli chodzi o kwiatki, to często po zmianie miejsca zrzucają kwiatki.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podobają :)
      Pozdrawiam dziś słonecznie <3

      Usuń
  4. PRześliczne serduszka, Terenia i nasze prace nigdy nie są niepotrzebnie! Zawsze je wcześniej czy później wykorzystamy, albo podarujemy w prezencie, albo w najmniej oczekiwanym momencie trafią w dobre ręce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to przede wszystkim zasługa pięknych tkanin. Mam nadzieję, że wiosną będzie lepiej i wówczas przydadzą się inne wzorki :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. Tereniu, przepiękne są te serduszka. Masz już wprawę w ich tworzeniu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Violka i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Świetne są te serduszka i takie kolorowe-super!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Specjalnie wybieram kolorowe tkaniny, wystarczają mi małe kawałki :)
      Serdeczności <3

      Usuń