Witam serdecznie !!!

sobota, 2 stycznia 2021

SAL Olgi HDstitch - needleroll "Snowflakes waltz" 2

 Dziś udało mi się skończyć 2 etap SAL'u Olgi HDstitch  -  needleroll "Snowflakes waltz". Pierwszą część można zobaczyć tutaj. Projektantka tym razem wyznacza dłuższy czas na wykonanie jednego etapu, dlatego wreszcie mogę spokojnie haftować. W drugim etapie pozmieniałam kolory dwóch głównych ściegów.

Rice Stitch autorka wykonała metalizowaną muliną, ja zdecydowałam się na bordo. Niestety muliny nie mogłam nawlec do igły cieniutkiej i musiałam koraliki doszywać osobno. Gwiazdki czyli Star Burst Stitch częściowo wyszyłam muliną, a część nitką metalizowaną, żeby za bardzo nie błyszczało :) 

Teraz kilka zdjęć pokazujących krok po kroku wykonanie poszczególnych ściegów w tym etapie zabawy :) 

Ciąg dalszy nastąpi :) 4.01 dostaniemy kolejny fragment zimowego "cukierka"
Bardzo dziękuję za możliwość uczestniczenia w SAL' Oldze i serdecznie ją pozdrawiam, bo wiem, że do mojego bloga zagląda.
Pozdrawiam noworocznie i życzę Wam zdrowia, szczęścia, radości oraz możliwości organizowania spotkań.

6 komentarzy:

  1. Będzie kolejny piękny cukierek :)
    Tobie Tereniu również życzę przede wszystkim zdrowia i powrotu normalności, żebyśmy wreszcie mogły się spotkać w realu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu za odwiedziny i życzenia. Oby nam się sprawdziły, bo chyba wszystkie tęsknimy za spotkaniami.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zapowiada się kolejna piękna praca:-)
    Tereniu wszystkiego dobrego ci życzę w Nowym roku, zdrowia i spełnienia marzeń:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro ciąg dalszy zimowego cukierka zobaczymy co wyjdzie, jak na razie nie wiem, czy mam pasującą szmatkę.
      Bardzo dziękuję Karolino i pozdrawiam słonecznie <3

      Usuń