Witam serdecznie !!!

czwartek, 7 stycznia 2021

"Wichtelek" dla Agnieszki cz. 2

 Do paczki dla koleżanki z forum "Kołderki za jeden uśmiech" oprócz pokazanego tutaj obrazu haftowanego przygotowałam jeszcze kilka drobiazgów.

Serduszka też już wcześniej pokazałam, kartkę również :)
Wiedziałam, że Agnieszka lubi wzory ludowe przygotowałam komplet biżuterii:
Dodatki w kolorze srebrnym wykonane ze stali nierdzewnej, bazy to drewno i szklane kaboszony.
Wszystko kupione, tylko poskładane przeze mnie. Do kompletu jest jeszcze pierścionek i kolczyki.
Dodatkowo magnes na igły również w tym samym stylu
Taki zestaw został spakowany i wysłany w daleką podróż w połowie grudnia :)  Obraz został zabezpieczony tkaninkami, które może  Agnieszce się przydadzą, ale chyba nie zrobiłam zdjęcia.
Teraz pora na pokazanie mojego prezentu, w najbliższych dniach zrobię zdjęcia, bo te wykonane podczas rozpakowywania nie wyszły dobrze. 
Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy:

  1. też uwielbiam wzory ludowe, a że straszna ze mnie gadżeciara, to mamy wszystko folkowe, od obrusa po kubek :D piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezencik przygotowałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Jadziu. Staramy się w tych naszych "kołderkowych" wymiankach :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  3. Ale cuda poleciały do kołderkowej cioteczki.
    Bużuteria jest boska - chyba coraz więcej we mnie sroczki na starość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola <3 Mnie dopiero na starość koraliki zainteresowały podczas warsztatów w Ustroniu.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń