Witam serdecznie !!!

sobota, 16 stycznia 2021

SAL Olgi HDstitch - needleroll "Snowflakes waltz" 3

 Haft zaprojektowany przez Olgę HDstitch  udało mi się szybko skończyć, ale "chwilkę" poczekał na obszycie tkaniną. Potem jeszcze kolejna chwilka, żeby zrobić zdjęcia. W międzyczasie wróciła zima i w ostatnich dniach ma rzeczywisty śnieżynkowy walc za oknem :) Mój "cukierek" na śniegu :) 

Najpierw jednak krok po kroku 3 etap projektu "Snowflakes waltz" 
Pierwszy ścieg - Waffle Stitch - wykonałam kolorem niebieskim.
Drugi - Square Eyelet - rozszerzony tworzy w środku gwiazdkę z koralikiem w środku.
Mimo, że mam pudło tkanin świątecznych, nic mi nie pasowało. Dobrałam wreszcie cieniowaną bawełnę z mojego ulubionego "Bellusa". 
Zszyty cukierek wypchałam kulką silikonową i jest kolejny do kolekcji.
Bardzo dziękuję Oldze za piękny projekt i możliwość uczestniczenia w SAL'u . Prace uczestniczek można zobaczyć na FB i Instagramie na stronach Olgi.
Za oknem biało, a w pokoju pachnie hiacynt. Zawsze muszę mieć te pachnące kwiatki w domu, dopóki narcyzy w ogródku nie zakwitną, no i bratki na balkonie :) 
Przyjemnego weekendu i zdrowia Wam życzę!

12 komentarzy:

  1. Piękny ,taki zimowy cukiereczek !Bardzo mi się podoba zdjęcie cukierka na śniegu.Widziałam już w sprzedarzy hiacynty i chyba się skuszę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zrobić zdjęcie "cukierka" na świerku pod domem, ale nie chciało mi się ubierać i wychodzić :) Przy okazji zrobię :) Uwielbiam zapach hiacyntów w mieszkaniu, dlatego mam na bieżąco kwitnące, jesienią cebulki wysadzam w ogródku.
      Dziękuję bardzo Elżusiu i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękną zimę mamy w tym roku, a Twój cukiereczek na śniegu prezentuje się wprost znakomicie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się przez okno patrzy, to piękną :) Dzieci też korzystają :) Ja czekam na wiosenną zieleń ....
      Dziękuję bardzo Karolina i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo oryginalny jest ten cukiereczek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzieło projektantki :) Ja tylko dobieram kolory i tkaninę do haftu :)
      Dziękuję Jadziu i pozdrawiam gorąco <3

      Usuń
  4. Cukiereczek idealny i nietuczący :)
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że nietuczący jest baaaaardzo ważne :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam <3

      Usuń