Witam serdecznie !!!

poniedziałek, 11 stycznia 2021

Poświąteczne podziękowania

Dziś wreszcie pokażę mój prezent od koleżanki z Forum "Kołderki za jeden uśmiech". Paczki tradycyjnie od lat rozpakowujemy 23 grudnia o godzinie 20 :)
Paczka dotarła wcześniej, ale spokojnie czekała na godzinę 0
Dopiero przed wyznaczoną godziną usunęłam zewnętrzne opakowanie i zobaczyłam taką piękną paczkę.
W środku takie cuda - szczególnie dla osób nieszyjących.
Od początku - piękna bawełna stanowiąca "papier pakowy" wystarczy na obrus i to duży :)
Poduszka perfekcyjnie wykonana i zachwyca nieustannie.
Ja bardzo lubię pudełka i mam kolejne do kolekcji, już wykorzystane na świąteczne wykrojniki :)
To piękne pudełko skrywało porcję pysznych pierników, po których zostało zdjęcie
Obok miseczki z ciastkami choinka świetnie uszyta przez Anię, takiej jeszcze nie miałam :) Cały czas na nią patrzę, bo stoi na stole :)

Jeszcze raz poduszka, ale kolory zbyt rozjaśnione i nienaturalne, ale widać perfekcyjną gwiazdę.
Jakby mało było, to dostałam jeszcze świąteczną torbę, z którą paraduję po osiedlu robiąc zakupy.
Torba z podszewką i kieszonką.
Kartka z oryginalnymi życzeniami, mam już drugą podobną od koleżanki :)
Bardzo dziękuję i Ściskam bardzo mocno. Mam nadzieję, że będzie okazja w tym roku zrobić to podczas spotkania, oby, jak najszybciej.
Chciałam jeszcze dodać, że zegar nadal odlicza nam czas :)
Chciałam też podziękować za serdeczne życzenia na pięknych kartkach.
Uwielbiam serię haftów Vervaco, z których jeden zamieściła Elunia na kartce, która trafiła do mnie. Przepiękna <3 
Kolejną kartkę szytą z tkanin i podklejoną papierową bazą dostałam od Renaty.
Również od lat dostaję piękne kartki wykonane przez Justynę <3  - bardzo dziękuję.

Zanim śnieg stopniał, udało mi się taki widoczek zatrzymać w pamięci. Tyle zimy mi wystarczy całkowicie, tym bardziej, że za oknem słonko. 
Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mnie się bardzo podoba :)
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu <3 Dla nieszyjących to cuda :)

      Usuń
  3. Ale prezenty! Jakie wypracowane patchworki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zdolne koleżanki :) Piękne prezenty <3
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. super prezent, ale ta patchworkowa podusia jest zachwycająco piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna poducha :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń