Witam serdecznie !!!

wtorek, 5 stycznia 2021

"Wichtelek" dla Agnieszki cz. 1 - "Sewing Room"

 W listopadzie i grudniu haftowałam fragmenty wzoru z firmy Soda SO-G30 "Sewing Room".

Wybrałam Aidę 20 ct w kolorze ecru mulinami Anchor, ale kolory dobrałam częściowo sama.
Dzięki konturom obrazki wyglądają zupełnie inaczej :) 
Obrazki oprawiałam sama - ramka gotowa z Pepco :)
 Ponieważ miałam tylko resztki wybranej kanwy, każdy obrazek osobne obszyłam 'odkurzając' wreszcie maszynę do szycia :) 
Passe partout tradycyjnie przygotowałam sama :) Ramka wycięta z tektury i oklejona tkaniną. Miałam kilka do wyboru 
Wybrałam zieloną bawełnę z mojego ulubionego sklepu "Bellus Gallery" z Pragi.
Wyhaftowałam ten obrazek w prezencie świątecznym dla koleżanki z forum "Kołderki za jeden uśmiech". Mam nadzieję, że będzie pasował mój prezent do pracowni Agnieszki.
 Od 2007 roku na naszym forum jest organizowana zabawa wymiankowa zwana "Wichtelkiem" od staroniemieckiej nazwy skrzacika roznoszącego prezenty. Pierwszą organizatorką była nasza koleżanka mieszkająca w Niemczech.
"Papier pakowy" to również bawełna z http://www.bellus-gallery.com/ .

Do obrazka dołożyłam jeszcze kilka drobiazgów, które pokażę w kolejnym poście.
Tak wygląda oryginał - zdjęcie ze strony Amazon com, gdzie schemat jest dostępny'
Pozdrawiam słonecznie!!!

16 komentarzy:

  1. Tereniu, piękne:) zarówno wzór jak i cały prezent! Gratuluje i jestem pewna że koleżanka zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Yenulko <3 To część prezentu, cdn :)
      Agnieszka pisze, że jej się obrazek podoba :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Tereniu piękny prezent przygotowałaś - Agnieszka z pewnością zachwycona.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Jeżeli Twój potrzebuje odświeżenia, to jak się wreszcie spotkamy możesz przynieść :)
      Pozdrawiam Elu <3

      Usuń
  3. oooooo ja! cudny wzór, piękna oprawa, cóż za cudowny prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory Sody są bardzo fajne i kolorowe.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Nádherný obraz, krásne výšivky!!!
    Veľmi by ma potešil postup na výrobu pasparty s látkou :-)
    Ďakujem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ad'ka. To już kolejne passe partout wykonane z tkaniny - lnu lub bawełny, a bellusowe bawełny od wielu lat bardzo lubię :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. cudne,ciekawe czy kiedyś mnie wylosujesz i też mi coś wyhaftujesz,...może za rok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od "Maryśki" losującej :). Pewnie, o ile oczy pozwolą, będę haftować.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło 💗💗💗

      Usuń
  6. Fajny hafcik. Też go kiedyś haftowałam. Chociaż ja wybrałam trochę inne elementy-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło Gosiu <3

      Usuń