Witam serdecznie !!!

niedziela, 11 lipca 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Lanarte "Słoneczniki" - czerwiec

 W czerwcu nie miałam czasu na haft i w moich "Słonecznikach" z firmy przybyło tylko kilka krzyżyków. Mam nadzieję, że w lipcu będzie lepiej.

Z takim stanem  mojego haftu zakończył się czerwiec, przybyło tylko trochę zieleni :)

Tyle wyhaftowałam do końca maja :)

Teraz kilka migawek z czerwcowych postępów :

Haft zgłosiłam do zabawy "Nowy Haft na Nowy Rok 2021", ale na razie nie ma jeszcze strony z podsumowaniem prac czerwcowych. 
https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2021-6-podsumowanie-czerwca/
Haftuję zgodnie z instrukcją 1 nitką muliny DMC na lnie 30ct. 
Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Tereniu ,najważniejsze że do przodu nawet te trochę krzyżyków.Przecież to nie wyścigi tym bardziej że wyszywasz jedną nitką.Wiem jak to męczy oczy.Piękny jest ten wzór ale jak dla mnie za duży.Wystarczy mi pomarańczarka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu. Jestem w domu, ale jakoś trudno mi zabrać się za hafty. Na stole leżą Słoneczniki nieruszone, tło z "Jezusa" również, a już jest 12 lipiec.... Ten czas jest "gupi", pędzi jak szalony.
      Powodzenia z "Pomarańczarką"

      Usuń
  2. Przy takich drobniutkich krzyżykach to i tak duży postęp. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są drobne krzyżyki - takie jak na kanwie "16". Haftuję na lnie przez 2 nitki tkaniny. Jedna nitka muliny nie kryje dokładnie, ale stwarza efekt akwareli :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
    2. Dla moich oczu i tak malutkie, pozdrawiam :-)

      Usuń
    3. Wierzę 😊 Oczy mi się przyzwyczajają do drobiazgów, ale robię przerwy. No i najlepiej haftuje mi się w świetle dziennym.

      Usuń
  3. Niezmiennie mnie zachwycają te Słoneczniki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, a mimo to leżą odłogiem.... Koszmar... Zwykle latem na balkonie lub w ogródku lubiłam z haftem posiedzieć.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Słoneczniki zachwycają! I nie powinnaś się przejmować że przybyło trochę zieleni, są piękne i wiem że niedługo wrócisz do nich z nowym zapałem:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolina <3 Prędzej te ogrodowe przekwitną niż moje zakwitną :)
      Na pewno ciąg dalszy nastąpi, ale z jakim tempem, to ja nie mam pojęcia ....
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń