Witam serdecznie !!!

środa, 11 sierpnia 2021

Nowy Haft na Nowy Rok 2021 - Lanarte "Słoneczniki" - lipiec

 Niestety w kolejnym hafcie minimalne postępy. Zgłoszone do zabawy "Nowy Haft na Nowy Rok 2021" "Słoneczniki" z firmy Lanarte nie rosną i w sierpniu też nie zanosi się na większy wrost. Chyba, że na "urlopie" będę haftowała :) 

Takie były postępy w czerwcu:
Porównując zdjęcia widać, że przybyło kilkadziesiąt xxxxxx w kolorach zielonych.
Tradycyjnie kilka migawek ze skromnych lipcowych postępów:
Wszystkie prace biorące udział w zabawie można zobaczyć tutaj. 
Ciekawe kiedy u mnie rozkwitnie drugi słonecznik :) Jak na razie w ogrodzie kwitną te prawdziwe...
Ja tymczasem jutra wracam do mojego domku, żeby zebrać i przerobić resztę brzoskwiń. Pyszne robótki :) 
Życzę Wam i sobie słonecznej drugiej połowy sierpnia.

14 komentarzy:

  1. Świetnie Ci idzie, a cudo które tworzysz nie może powstać szybko bo nie byłoby cudem. Po za tym myślę że drugi słonecznik również się niedługo pojawi:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karolina, nie zapowiada się, żeby w sierpniu wyraźnie przybyło.
      Już 11 się kończy, a u mnie ani jeden xxxxxx się nie pojawił w żadnym hafcie i nie ma szans w następnych tygodniach.
      Pozdrawiam .

      Usuń
    2. Tereniu ja też miewałam takie okresy gdzie xxx leżały odłogiem przez dłuższy czas, a potem jak mnie wzięło to igły kilka miesięcy nie wypuszczałam z rąk i to jest chyba naturalne. Więc wąchaj kwiatki, rób zapasy, po prostu ciesz się latem i odpocznij, a potem to i nie tylko słonecznik na kanwie rozkwitnie:-)

      Usuń
    3. Miewałam takie okresy dłuższe lub krótsze, wówczas robiłam coś innego. Teraz wszystko leży odłogiem. Bardzo szkoda mijających letnich dni, kiedy to można w świetle dziennym pracować. Wyjeżdżam i mam mało czasu na wybór i pakowanie przydasiów robótkowych. Może się z koralikami przeproszę :)
      Pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  2. Tereniu ,przyjdzie jesień szarugi to wtedy ruszymy z kopyta z xxx.Przy takiej ilości przetworów jakie robisz to nie ma się co dziwić że postępy małe. Ale jakie by nie były to te słoneczniki są przepiękne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w świetle dziennym, w dodatku wśród zieleni najlepiej mi się haftowało. Teraz juz dni coraz krótsze... Szkoda mi tych pięknych letnich dni.
      Dziękuję bardzo Elu za dobre słowa i pozdrawiam ciepło. 💗💗💗

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Piękne :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  4. Za każdym razem zachwycam się tymi Słonecznikami na nowo.
    Cieszę się, że nam je pokazujesz co miesiąc.
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazuję te moje dwa haftu co miesiąc, bo zgłoszone do zabawy "Nowy Haft na Nowy Rok". Odpoczywam czynnie .....
      Pozdrawiam słonecznie 💗

      Usuń
  5. Czasem trzeba zrobić sobie przerwę. W to, że wszystkie hafty skończysz nie wątpię. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale mam przede wszystkim nie zrealizowane od dawna zamówienie od koleżanki na podwójną lawendę i szałwię... Mam już potworne wyrzuty sumienia

      Usuń