Witam serdecznie !!!

sobota, 27 listopada 2021

"Motylek"

Zimno, ponuro, więc sobie świat pokolorowałam.

Pierwszy od dawna kwadrat na kołderki lub poduszki dla chorych dzieci z akcji "Kołderki za jeden uśmiech" wyhaftowałam przede wszystkim w oczekiwaniu na badania...

Motylek z grafiki Loretty Clear krąży po kłderkowym forum od lat, ale mnie było potrzebne coś prostego i szybkiego 

i kolejno, choć zapominałam o zdjęciach :)
Wyjątkowo nie miałam ciętych kwiatów w domu i motylek nie miał na czym przysiąść.
Dopilnowałam jednak ostatnio, aby na wiosnę kwiaty zakwitły w ogródku :)
W mieszkaniu nie jestem pozbawiona kwitnących roślin, m.in mam piękne storczyki :) 
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog!

4 komentarze:

  1. Motylek jest śliczny i przysiądzie na dziecięcej kołderce bądź podusi :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na poduszkę pasuje, bo to mały kwadracik.
      Miłego dnia.

      Usuń
  2. Motylek przepiękny :-) Mam nadzieję, że wyniki badań dobre. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki takie sobie, zawsze coś znajdą :)
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń