Witam serdecznie !!!

czwartek, 4 listopada 2021

Nowy haft na Nowy Rok 2021 - "Jezus Miłosierny" kontynuacja - październik - koniec

 Skończyłam!!! Haft obrazu "Jezusa Miłosiernego" wg wzoru z firmy "Coricamo" wreszcie gotowy.


Stan  z końca września 
Kilka migawek z ostatniego miesiąca pracy nad obrazem:
Po ukończeniu ostatniej strony tła została jeszcze szarfa z napisem:
No i teraz najpiękniejszy dla mnie moment - włożenie haftu do wody i wypranie :)
 Teraz tylko suszenie i prasowanie.
Wyprasowany obraz położony na oparciu kanapy :) 
Gdy odpocznę, muszę dokładnie przejrzeć haft, czasami zdarzają się np opuszczone półkrzyżyki :)
Gdy będzie podany adres podsumowania października, podam w tym miejscu 
Haftowałam na lnie obrazkowym 30 ct wg wzoru muliną DMC wg klucza projektantki. Dziękuję Mariola za Twój  projekt!!!
Autorem tego chyba najpopularniejszego obrazu "Jezusa Miłosiernego" był Adolf Hyła w 1944 roku.

Teraz tylko oprawa, już powoli się przygotowuję - może jutro uda mi się kupić tekturę introligatorską :) Potem mąż musi sobie znaleźć miejscu na ścianie na ten mój prezent :) i to będzie problem :) 
Dziękuję Wam za kibicowanie, trzymanie kciuków i podnoszenie na duchu w chwilach zwątpienia!
Pozdrawiam serdecznie!!!

16 komentarzy:

  1. o matulu,ależ piękny:)))to jeden z piękniejszych obrazów jakie lubię w hafcie:)))podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bożeno <3 Bardzo się cieszę, że się podoba.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. Piękny! Moment skończenia dużej pracy to też pewien rodzaj wolności. I pojawią się pytanie : co teraz haftować?
    Pozdrawiam
    Jola Żmudzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równolegle haftowałam "Słoneczniki" z firmy Lanarte, poza tym Święta się zbliżają :) Mam pełne pudło zestawów do haftu, Nuda mi nie grozi.
      Jednak świętowałam ukończenie pokazanego obrazu.
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Obraz je naozaj nádherný, krásna práca, gratulujem!
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ad'ka. U nas weekend zapowiada się słonecznie, oby jak najdłużej :)
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  4. Cudowny! Po oprawieniu będzie prawdziwą perełką na ścianie;) pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo SylwiaB. Zaraz jedziemy do szklarza zobaczyć, czy ma jakieś odpowiednie ramki.
      Słonecznych dni życzę.

      Usuń
  5. Przepiękny, i twarz taka doskonale oddana. Cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa, ja tylko odtwarzałam przygotowany przez Mariolkę z Coricamo schemat.
      Pozdrawiam serdecznie,

      Usuń
  6. Przepiękny obraz !Gratuluję ukończenia Tereniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elżusiu <3 Jestem bardzo szczęśliwa, tylko dziś nie udało mi się nic dobrać
      do oprawy obrazu. Mój szklarz już zlikwidował warsztat. Muszę szukać nowego specjalisty.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Wiedziałam, że Ci się uda - gratuluję, jest piękny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie mobilizowały Wasze komentarze, a teraz mam problem - nadal nie znalazłam porządnego warsztatu z ramkami. Okazuje się, że mnóstwo warsztatów już nie działa...

      Usuń
  8. jak miło-cudny-wzruszyłam się

    OdpowiedzUsuń