Witam serdecznie !!!

czwartek, 7 października 2021

Wedding Herbs - Sage 2 i wreszczie komplet

 W maju pokazałam "Szałwię" z duetu "Wedding Herbs" wg projektu Marie Herbs

https://terenias.blogspot.com/2021/05/wedding-herbs-sage.html. Wzory znalezione w gazecie Just Cross Stitch  sierpnia 2014.

Szałwia, tak samo jak Lawenda pokazana we wrześniu  https://terenias.blogspot.com/2021/09/wedding-herbs-lavender-3.html nie miała jeszcze napisów. W końcu jednak musiałam wyciągnąć te moje UFO'ki i dokończyć. Udało się - mam komplet, ale muszę jeszcze w Ustroniu porządnie uciągnąć obrazki w ramkach. Nie udało mi się już tego zrobić w domu... :(

Pierwsza już opisana :) 
Druga w trakcie, nie wiem gdzie mi zdjęcia przepadły, więc tylko kilka
Gdy tylko pojawiły się w Haftixie igły z kulką, od razu kupiłam. Muszę poćwiczyć, ale ponoć idealne do haftu na lnie. Zobaczymy, gdy porządnie usiądę do "Jezusa Miłosiernego" i "Słoneczników".
Powoli zbliżam się do końca :) 
Może uda mi się jeszcze zrobić ładniejsze zdjęcia ...
Motyle jeszcze latały w piękne słoneczne dni i mam nadzieję, że słonko jeszcze wróci :) 
Pięknego weekendu!

10 komentarzy:

  1. Piękny ten komplet !!!Pierwsze słyszę o igle z kulką.Muszą trochę poczytać ,może w sieci jest coś na ten temat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elżusiu 💗💗💗
      Po powrocie z Ustronia będę solidnie testowała nowe igły 😊

      Usuń
  2. Pięknie Ci te hafty wyszły. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, najważniejsze, że wreszcie je skończyłam :)
      Pozdrawiam słonecznie w ten zimny dzień.

      Usuń
  3. Przepiękne obrazki Tereniu, a o Twoim igiełkowym teście chętnie poczytam.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolino <3 <3 <3
      Haftowałam znowu wczoraj igłą z kulką "Jezusa Miłosiernego", dobrze się haftuje :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Komplet jest przepiękny i hafty w tych ramkach wyglądają obłędnie.
    Czytałam na Haftixie o tych igłach post sprzedażowy - myślałam, że dostali bubel od producenta, a to faktycznie przydatna rzecz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisy towarów w Haftixie są fantastyczne, pierwsza się na te buble rzuciłam :) Dziewczyny wcześniej z Anglii sprowadzały.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło.

      Usuń