Witam serdecznie !!!

sobota, 29 maja 2021

Wedding Herbs - Sage

 Dziś pokażę "Szałwię" z duetu Wedding Herbs wg projektu Marie Barber. Wzory pochodzą z gazety Just Cross Stitch z sierpnia 2014 r. Zestaw haftuję dla koleżanki i to podwójnie, rok mi te drobiazgi zajmną z wielkimi przerwami. :) 

Lawendę pokazałam w poprzednim poście.

Szałwię trochę łatwiej się haftowało, choć krzyżyków niepełnych, głównie 3/4 też było mnóstwo.


Ponieważ nie mam w tym roku szałwii, nawet ozdobnej w ogródku więc pokazuję mój hafcik w towarzystwie moich ukochanych konwalii.
Haftowałam, tak jak poprzednio, na lnie 32 ct muliną DMC wg klucza projektantki.
W tym przypadku również brakuje jeszcze napisów, które uzupełnię, gdy będę miała odpowiednią ramkę. 
Lawendę zaczęłam drugi raz haftować, ale szałwii nawet nie ruszyłam. Najpierw "obowiązkowe" dwa obrazki z zabawy u Ani, czyli Nowy haft na Nowy rok 2021. 
Tymczasem kończy się maj, jeden z najzimniejszych wiosennych miesięcy od wielu lat.
Ciekawe co nam czerwiec zaserwuje, strach się bać...
Nasz ciepłolubny żółw dwa popołudnia spędził na balkonie, wolał się wygrzewać pod grzejnikiem. Dobrze, że nadal u nas grzeją.
Dziś między deszczowymi chmurami pięknie przebija się słonko, ale tylko 15 stopni i wiatrzysko.
Pachnące konwalie z serdecznymi pozdrowieniami i życzeniem słonecznego weekendu.

10 komentarzy:

  1. Będziesz miała piękny haftowany zielnik.Gdzieś na blogach jest zabawa pt. Zielnik -technika dowolna.Niestety nie pamiętam gdzie.Twój żółwik pewnie będzie szczęśliwy jak przyjdą upały.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielnik dwuczęściowy jest dla Anki - Sanny, tylko nie wiem kiedy skończę drugie takie same gałązki.
      Żółw stale pod drzwi balkonowe podchodzi, ale te stale zamknięte. Potrzebna temperatura powyżej 20 stopni.
      Dziękuję Elżusiu i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Piękne ziółka Tereniu :)
    Zazdroszczę ciepłych kaloryferów, bo u nas od poniedziałku nie grzeją :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję tych zimnych kaloryferów, bo ja kocham ciepełko :) Musiałabym chyba na naszą "wieś" wyjechać, bo tam prywatne CO :)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Szałwia równie śliczna jak lawenda :-)

    Zielnikowa zabawa, o której w pierwszym komentarzu wspomina Elżusia jest https://art-piaskownica.blogspot.com/search/label/KARTA%20Z%20ZIELNIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Annette. Zobaczyłam sobie wyzwanie z "zielnikiem"
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Uwielbiam zielniki a te na lnie prezentują się cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lnie można było haftować te wszystkie cząstkowe krzyżyki, których nie żałowała projektantka.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Cudowny hafcik i piękne żywe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń