Witam serdecznie !!!

niedziela, 9 maja 2021

Nowy haft na Nowy Rok 2021 - Lanarte "Słoneczniki" - kwiecień

 Już 9 maj, a ja dopiero pokażę teraz podsumowanie mojego kwietniowego haftu - "Słoneczniki" z firmy Lanarte.

Tyle udało mi się wykonać w ciągu 19 godzin w kwietniu.
Dla porównania stan z końca marca :) 
Teraz pokażę jeszcze kilka migawek z postępów pracy :)
Prace zgłoszone do zabawy u Ani można podziwiać tutaj https://kreatywna.tv/nowy-haft-na-nowy-rok-2021-4-podsumowanie-kwietnia/
Przypominam, że moje "Słoneczniki" to piękny zestaw 
Tymczasem w misie na balkonie mała rozsada słoneczników czeka na pikowanie, mam nadzieję, że za kilka miesięcy pięknie rozkwitną.
Życzę Wam słonecznego i ciepłego maja!

8 komentarzy:

  1. Pięknie przybywa :) Bardzo podoba mi się ten wzór, może też się skuszę na te słoneczniki. Tymczasem mocno trzymam kciuki za postępy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 💖 Przyjemnie mi się ten obrazek haftuje, ale tak sobie serwuję powoli. Mam jeszcze inne i to bardzo trudne hafty dla koleżanki

      Usuń
  2. Uwielbiam ten Twój haft. Nie mogę się doczekać finału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Violka, to długo musisz czekać. Mam pewne zobowiązanie, z którym nie potrafię sobie poradzić.
      Pozdrawiam słonecznie 💗

      Usuń
  3. Pięknie kwitną słoneczniki pod Twoją igłą, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie się je haftuje 😊
      Dziękuję i pozdrawiam słonecznie 💗

      Usuń
  4. Bardzo ciepły i realistyczny wzór wybrałaś. Rosną sobie na płótnie powoli, jak te na działce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kocham kwiaty.
      Pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń