Witam serdecznie !!!

wtorek, 14 czerwca 2022

Fulnek - wystawa patchworku 10 - 12.2022

Sobotę 11.06 spędziłam z koleżankami na wystawie patchworku w Fulneku, czeskim miasteczku, które odwiedzamy od lat właśnie w czerwcu. To nasz pierwszy wyjazd z Katowic po dwóch latach przerwy spowodowanej przez covid. Było wspaniale, w dodatku tradycyjnie pogoda dopisała :)

Jak zawsze przywitał nas renesansowy zamek górujący nad miasteczkiem.

Zdjęcia z wystawy można zobaczyć na FB https://www.facebook.com/PatchworkFulnek - polecam.

Większość moich nie nadaje się do pokazania, ale kilkanaście pokażę, tylko przepraszam za jakość.

Piękne, pachnące piwonie dekorowały wystawę w kościele
To jeden z patchworków Danusi, której stoisko z tkaninami oblegałyśmy w miejscowym domu kultury.
Z Danusią spotkamy się w Ustroniu w październiku :) 
Na wystawie podziwiałam wiele wspaniałych patchworków z aplikacjami.

Nie mam ani jednego zdjęcia prac konkursowych, temat "Bargello". Można je zobaczyć w przypiętym poście na stronie https://www.facebook.com/PatchworkFulnek. Zasłużone 1 miejsce :) 

W  sobotę od razu po powrocie z Czech pojechałam do Tarnowskich Gór, a tam niestety mam problemy z internetem. Dziś jestem "na chwilkę" w mieszkaniu i postanowiłam napisać posta, bo znowu temat mi mógł zniknąć z upływem czasu.

Polecam Wam czeskie wystawy patchworków - bardzo bogate i różnorodne!!! Były kolosy i były malusieńkie miniaturki.  Do tego świetne tkaniny ( i nie tylko ) do kupienia na stoiskach w Domu Kultury. 

Ja oczywiście również kupiłam sobie tradycyjnie "szmatki" z kwiatami oraż prawdziwie czerwoną tkaninę ( nie udało mi się jej realnego koloru pokazać). Pamiątka z każdej wycieczki musi być :) 


Na koniec jeszcze jedna piwonia, jedyna, która zakwitła u mnie w ogródka. Wszystkie pączki na kilku krzaczkach zasuszone :( 
                          Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego długiego weekendu.  

4 komentarze:

  1. Te patchworki są zachwycające, tylko podziwiać. Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałości mnóstwo miałyśmy okazję podziwiać :) Dziękuję i pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Super impreza! Dziękuję za zdjęcia (jakie by nie były, zawsze przybliżą piękne dzieła). Patchworki są niesamowite, zachwyca mnie to połączenie "łatek" w piękne obrazy. Pozdrawiam, Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka <3 To jedyna od dawna impreza, na którą udało mi się wybrać. Do Konina też nie pojadę :( W dodatku na tej mojej niby wsi internet fiksuje.... Mam nadzieję, że zobaczyłaś sobie wszystkie patchworki pokazane na stronach wystawy.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń