Witam serdecznie !!!

czwartek, 7 lipca 2022

Lanarte "Appelblossom" 3

U mnie nadal trwa robótkowy zastój, ale troszkę xxxxxxx przybyło w moim obrazie "Appelblossom" z firmy Lanarte.
Kilka dni posiedziałam w cieniu jabłoni z haftem, ale haft bardzo powoli "rozkwita".
Przypominam, jak wygląda oryginał :) 
Niestety, zakładając na początku tamborek, pomyliłam kierunki tkaniny i zamiast wybrać długość ja zaczęłam haftować na węższym boku lnu. Wyliczyłam, że się zmieszczę, ale zakładka będzie mała. Najpierw rzuciłam haft w kąt, ale postanowiłam spróbować....  Co ma być to będzie, ale nie mam najmniejszej ochoty haftować od nowa.
Jednak najpierw zjemy jabłka, zanim ja skończę choć jeden kwiatek.
Jest jeden plus siedzenia w domku - kwiatki podlewane systematyczne kwitną przepięknie.
Między innymi taka róża pięknie pachnąca
Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Tereniu, zapowiada się obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Asiu <3 Tylko, że mi nawet w cieniu haftu nie przybywa. Nie wiadomo ile lat będę te szarości dziubać :)

      Usuń
    2. produkcja cieszy oko! nieważny czas :D

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że się zmobilizuję :)

      Usuń
  2. Ty to jesteś cierpliwa Tereniu. Pięknie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ....????? Kto to pisze :) Jolciu <3 jakoś nie mam ochoty na robótki, dlatego od czasu do czasu tylko kilka xxxxxxxx powstaje.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Dasz radę, krzyżyk po krzyżyku i dojdziesz do celu. Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, może się wreszcie zmobilizuje.
      Pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń