Witam serdecznie !!!

czwartek, 14 lipca 2022

"Smell the roses" kartka z haftem

 Z jednej z moich gazet "The World od Cross Stitching" wyjęłam zestaw z darmowym wzorem, tylko nie zapisałam numeru gazety.  Jak nie zapomnę, to uzupełnię dane w domu.


Kompletny zestaw zawiera kartkę z miejscem na haft, kanwę, mulinę, igłę, kopertę i oczywiście wzór.

Różyczka wyhaftowana, teraz jeszcze kontury.
Haft wklejony bazy kartki.
Wreszcie coś skończyłam - taki mini przerywnik. Tymczasem w "Kwiatach jabłoni" nie przybył ani jeden x, może wieczorem uda mi się przeprosić z tą robótką.
Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Ale ja już ślepa jestem - zastanawiałam się, dlaczego nakleiłaś haft na wierzchu kartki, a nie od spodu i dopiero jak powiększyłam zdjęcie zobaczyłam, że jednak jest naklejony od spodu. Tak czy inaczej - kartka jest piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sprytna baza była w zestawie, mam jeszcze podobne.
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. Piękna karteczka powstała.
    Pozdrawiam Tereniu serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie maleństwa udaje mi się dokończyć w tym moim potwornym lenistwie robótkowym.
      Dziękuję za odwiedziny <3

      Usuń
  3. Super zestaw, komponuje się idealnie w kartce, nie zawsze się tak udaje, baa raz kupiłam zestaw co gryzł się strasznie z dołączoną bazą, a tu tak świetnie wszystko skomponowane. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam zestawy z angielskich gazet porządnie dopracowane. Natomiast z naszych sklepów niezbyt były dopracowane.
      Dziękuję bardzo za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 💗

      Usuń
  4. Różana karteczka wyszła przepięknie. Aż chce się brać za takie maleństwa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Violka. Najważniejsze, że maleństwa udaje skończyć :)

      Usuń
  5. Przepiękna karteczka.Wzorek idealny na kartkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń