Witam serdecznie !!!

czwartek, 22 września 2022

Haft matematyczny - powrót do robótek

 Po miesiącach lenistwa, wreszcie wróciłam do robótek. Zaczęłam od prostych wzorów haftów matematycznych. Dziś pierwsza kartka i zakładka. 

Prosty wzór darmowy z firmy DMC, haftowany nićmi cieniowanymi do haftu maszynowego z firmy Mettler. Baza kartki z lidlowych zapasów .
Darmowy wzór ze strony https://www.stitchingcards.com/ wykorzystałam na wykonanie zakładki:
Kolejne pokażę, gdy odnajdę wszystkie moje dodatki do kartek, które bardzo dokładnie schowałam.
Przypominam o warsztatach w Ustroniu - wszystkie informacje na stronie https://www.facebook.com/groups/warsztatytworczozakrecone
Pozdrawiam ciepło! 

10 komentarzy:

  1. Lubię haft matematyczny 😚
    Kartka i zakładka urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste jest piękne i w prostocie właśnie tkwi cały urok haftu matematycznego. Róża zamykająca wpis cudowna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuję drugi raz bo gdzieś poleciał poprzedni komentarz.Karteczki z haftem matematycznym są niezwykle delikatne bardzo takie lubię.
    Tereniu czy nie tęsnisz za needlepointem bo ja tak ,tylko gdzie znaleść czas na to wszystko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elżuniu <3 Akurat robię jakieś próbki bargello, przykłady do haftowanie np zakładek. Muszę też sobie przypomnieć gwiazdę Amadeusa, ale jakoś najgorzej rozpocząć. Muszę przygotować wzorki do wykonania w niecałe 3 godziny, bo jak wiesz nawet needlepointowe drobiazgi są czasochłonne. Mnie jednak w tym roku ciężko za cokolwiek się zabrać. Bardzo brakuje mi Olgi i jej nowych projektów. Może, gdy wojna się wreszcie skończy, to i nowe cukierki się pojawią :) Choć wzorów nie brakuje, tylko mobilizacji brakuje.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Śliczne. Delikatne. Wspaniale dobrałaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Violka <3 Miałam kolejne pokazać, ale zdjęcia mi w ogóle nie wyszły. Najpierw zepsuł się aparat, a teraz ten w telefonie szwankuje :( :(
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  5. Piękne kartki :) Córa nie może się doczekać warsztatów z Tobą w Ustroniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💗 Już niedługo się zobaczymy 🙂

      Usuń