Witam serdecznie !!!

sobota, 1 października 2022

Needlepointowe drobiazgi

 Wykorzystałam resztki monokanwy oraz cieniowanych kordonków nr 5 z firmy Anchor i wyhaftowałam znowu kilka zawieszek. Tak przy okazji kończą mi się również kordonki Anchor Perle Multikolor nr 5, jakieś resztki znalazłam w sklepie "Świat Hobby".

Podstawowe ściegi needlepointowe wykorzystałam w pokazanych haftach - Mosaic Stitch, Bringhton Stitch, Norwich Stitch zwany "Wafelkiem", Jessica Stitch.
Na koniec pokażę jeszcze kilka próbek wykonanych ściegiem bargello, kwadratowe oprawię w metalowe bazy. 
Dłuższe służyły mi do dopasowania kolorów do haftowania zakładek. Czerwona paleta wymaga zmiany kolorów, nie podoba mi się :) 
Przypomniałam sobie również gwiazdę Amadeusa, którą po ozdobieniu np koralikami wykorzystam na kartkę świąteczną
Wszystkie hafty są wykonane na monokanwach - Zweigart Royal Canwas 18 ct oraz na wygodniejszej dla takich prac Zweigart Twist 18 ct. 
Miałam zawieszki poprzyczepiać np do metalowych zakładek, wisiorów lub breloków. Cały dzięń jednak spędziłam w kuchni z pigwowcami - dżem z pigwowca, dżem z  pigwowca z jabłkami, pogwowca przesypane cukrem. Jeszcze kilka sztuk mi zostało do nalewki. Na razie mam dwa słoiki z owocami i pestkami zalane alkoholem. CDN :)
Na poprawę jesiennych szarości odnalazłam białą piwonię, a bukiecie na stole mam żółte róże. Jakoś się trzeba ratować :)
Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję na spotkania w Ustroniu ze znajomymi z blogosfery. 

10 komentarzy:

  1. Urocze maleństwa,uwielbiam kordonki multikolory.Amadeusz wspaniały.Będzie ładna karteczka.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Muszę sobie poprzypominać różne ściegi, bo dawno im się nawet nie przyglądałam, nie mówiąc o haftowaniu.
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  2. Ja myślałam żeby zrobić sobie wzornik needlepointowych ściegów .Na pinteresie jest dużo schematów z nazwami ściegów.Trzeba by tylko jakoś to ująć w całość coś w rodzaju samplera.Tylko czasu brakuje niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki mały sampler z kilkoma ściegami, miałam też wyhaftowane ściegi wykorzystane w moich pisankach wielkanocnych. Rozeszły się podczas warsztatów :) Musiałabym znowu zabrać się za nowe próbki lub samplery

      Usuń
  3. Piękne te zawieszki, bardzo oryginalnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💗 Pierwsze zrobił rok temu, wykorzystując pojedyncze ściegi needlepointowe.
      Pozdrawiam serdecznie 💗

      Usuń
    2. W takim razie czekam na kolejne :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że w końcu zacznę coś robić

      Usuń
  4. Jakie śliczne cieniowane maleństwa - pierwsze, co mi przyszło do głowy to to, że są to wisiorki do noszenia do zimowych swetrów. Patrzę na gwiazdę Amadeusa i w jej górnej warstwie widzę haft matematyczny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, rzeczywiście pasują do swetrów.
      Pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń