Witam serdecznie !!!

niedziela, 16 października 2022

Kartki świąteczne - haft matematyczny - 2022

 Przed wyjazdem do Ustroniu na Warsztaty Twórczo Zakręconych powstało kilka kartek świątecznych wykonanych haftem matematycznym. Wzory darmowe haftowane nitkami firmy Mettler przeznaczonymi do haftu maszynowego lub jedną nitką muliny DMC.

Zdjęcia robiłam w bardzo ponure dni i nie miałam czasu na jakieś ładne dekoracje.

Wzór free ze strony https://www.stitchingcards.com/  różne  kolory nitek. Niestety zdjęcia nieudane 
Haftowana ramka prawdopodobnie z kolekcji wzorów Laury Design, nie jestem pewna. Na stronie jest mnóstwo wzorów najróżniejszych ramek.

W tej chwili nie pamiętam autorki bombki, muszę poszukać. Na pewno jest w jednej z książek ze świątecznymi haftami.
Darmowy wzór jest dostępny na stronie https://stringartdiy.com/, tylko zamiast wbitych w deseczkę gwoździ, ja zrobiłam tradycyjne dziurki na kartonie :) 
Darmowy wzór prostej choinki ze strony https://www.form-a-lines.com/
Nie zapisałam strony, z której pochodzi pokazana wyżej choinka :(
Pierwszy raz od dawna, mam choć kilka kartek wcześniej przygotowanych dla moich znajomych :)
Może uda mi się poprawić zdjęcia kartek, bo są gdzieś głęboko upchane w pudłach z przydasiami, które nie chciały się same rozpakować po powrocie z Ustronia. Były inne ważniejsze sprawy.....
Oby jak najdłużej to jesienne lato trwało, 20 stopni i nawet więcej jutro to coś dla mnie. 
Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. Bardzo ładne karteczki, Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Eluniu 💗 Najprostsze wzory wykorzystałam 😀

      Usuń
  3. U nas wczoraj było 21 albo i więcej, skoro jeszcze o 20 termometr pokazywał 19 - aż szkoda było dzień kończyć. Ponure dni nic nie ujęły pięknu kartek - haft matematyczny zawsze się obroni. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniedziałek i wtorek przypomniały lato, ale dziś - środa już chłodna i ponura, Szkoda.
      Dziękuję bardzo za miłe słowa i pozdrawiam ciepło 💗💗💗

      Usuń
  4. Bardzo ładne karteczki,szczególnie ta z ramką .Świetnie komponuje się grafika w takiej ramce.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elżusiu za miły komentarz. Mnie też się podobają kartki z haftowanymi ramki, muszę więcej podobnych przygotować.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń
  6. Przepiękne karteczki, u nas dziś jest 20 stopni jakiś obłęd ten październik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Na Górnym Śląsku pogoda odrabia zaległości po zimnym wrześniu i październiku ( z przymrozkami) - musi się choć trochę temperatura zbilansować :) Oby jeszcze 1 listopada słonko tak pięknie przygrzewało, bo my cały dzień odwiedzamy naszych zmarłych bliskich.
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń