Witam serdecznie !!!

czwartek, 3 listopada 2022

Choinki - zawieszki

 Nobuko Stitch - popularny ścieg do haftowania tła wykorzystałam do zrobienia choinek - zawieszek

Moje choinki haftowałam, tak jak  wyżej pokazują rysunki jedną - 3 nitkami cieniowanymi DMC, a drugą - kordonkiem cieniowanym firmy MEZ nr 5 ( nie znam numeru, bo to resztki) na mono kanwie Royal Canvas  Zweigart 18 ct.
Taki podwójny dekor z https://eko-deco.com/ wykorzystałam do wykonania moich choinek
Brzegi okleiłam sznurkiem ozdobnym 3 mm.
Była jeszcze jedna choinka, która z Ustronia pojechała na wycieczkę do Wałbrzycha, nie zdążyłam jej nawet wykończyć :) 
W podobny sposób już w poprzednich latach robiłam różne zawieszki np gwiazdki, a  na Święta Wielkanocne były pisanki :)
Pięknej złotej jesieni Wam życzę !

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lilka 💗 Jak fajnie Twój nick zobaczyć 🙂
      Pozdrawiam serdecznie 💗

      Usuń
    2. Jakoś tak się porobiło, że jestem głównie na FB. Własny blog zaniedbałam całkowicie. Pozdrawiam Tereniu!

      Usuń
    3. Ja też ostatnio zaniedbałam blog, a to miał być pamiętnik robótkowy

      Usuń
  2. Bardzo oryginalne dekorację lubie takie niecodzienne rękodzieło wykonane z pomysłem, świetnie to wymyslilas. Do tego ciekawy śnieg, całość prezentuje się rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 💗, już podobne zawieszki robiłam 🙂
      Pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń
  3. Wow, ale efekt jest kapitalny! Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nitkom cieniowanym zawdzięczam efekt :) Dziękuję i pozdrawiam ciepło/

      Usuń
  5. Kordonek cieniowany zawsze daje wspaniały efekt .Super choineczki !
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elżusiu i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Wspaniały pomysł na zastosowanie sklejkowych choineczek. Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba to Twoje wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za przemiły komentarz Violka i pozdrawiam cieplutko 💗💗💗

      Usuń
  7. Bardzo efektowne choinki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń