Witam serdecznie !!!

środa, 23 listopada 2022

Jesienne biscornu

Jakiś czas temu skończona rogata poduszeczka, tylko post nie chciał się sam napisać. Jednak w końcu muszę pokazać, co udało mi się zrobić :) 

Na zdjęciach moje ostatnie tegoroczne cudnie pachnące różyczki.
Wzór pochodzi z gazety Cross-stitch & Needlework 11.2012.

Marzył mi się cały komplet, ale poszukam innych projektów.
Wzór zmieniłam w środku, bo na lnie 32 kółeczka nieładnie wyglądały.
Kwadraty mają 5 x 5 cm, a gotowa poduszeczka 4,5 cm w najszerszym miejscu.
Haftowałam na lnie obrazkowym 32 ct kolor - kość słoniowa, muliną DMC wg klucza projektu.
Teraz haftuję proste wzory haftem matematycznym na kolejne kartki świąteczne. Gorzej będzie z oprawieniem hafcików:) 
Biała dalia, jedna z ostatnich w tym roku niech umila zimne listopadowe dni. 
Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Tereniu, jak zwykle - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzór,ciekawa jestem czy skusisz się na cały komplet.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jak znajdę inny wzór, to może 🙂 Dziękuję bardzo Elżusiu i pozdrawiam ciepło 💗

      Usuń
  3. Biscornu jak zawsze wyszło Ci pięknie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia i zachwycający igielnik. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolina <3 Cieszę się, że ta moja poduszeczka się podoba.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękna poduszeczka. I brawa za inwencję twórczą, skoro coś Ci nie pasowało, jak najbardziej należało to skorygować <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Wiesz, że ja często sobie coś zmieniam :)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń