Witam serdecznie !!!

wtorek, 27 czerwca 2023

Czerwcowe wspomnienia.

 Może wreszcie w domu uda mi się napisać kilka słów, ewentualnie pokazać kilka zdjęć. Było to niemożliwe, gdy przebywałam na działce, bo tam nie mam porządnego internetu. Napisać coś by się dało, choć trudno, zdjęć nie udało się przesłać. 

Czerwiec rozpoczął się fantastycznie - I Zakręcony Scrap odbył się Katowicach w dniach 2 - 4.06. 2023.

Z tej okazji przygotowałam moje pierwsze karty ATC, miało być dużo, ale nie udało się ....

Najgorsze, że wypisałam tyły z datą i nazwą imprezy.... Teraz już nie dokończone leżą w pudełku :(

Skoro "Kręcimy na Śląsku" to czerń się pojawia, ale ten Śląsk już nie czarny, a kwitnący wszystkimi kolorami kwiatów, pięknie zieleniącą się trawą i wiosennymi drzewami. Niestety chabrów i maków nie zdążyłam już pokazać,  a miało być kolorowo.
Zdjęcia paskudne, ale czarny jest prawdziwie czarny :) Innych już nie będzie.
To sobie powspominałam moje pierwsze ATC.
Na temat warsztatów w Katowicach można poczytać na FB - zapraszam https://www.facebook.com/groups/warsztatytworczozakrecone
Tymczasem w ogródku rozkwitły róże, pięknie jest i kolorowo.
Na balkonie również bardzo kolorowo - tym razem posadziłam 
superbells, tylko nie wiem jak sobie poradzą, bo już pierwsza ulewa im zaszkodziła. Mam nadzieję, że powstaną dumnie :) 
Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Pięknie Ci zakwitł ten wpis - i ogrodowo, i balkonowo, i ATC-owo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że zaglądasz, mimo, że tak długo nic się tu nie działo.
      Pozdrawiam ciepło 💗🌹💗

      Usuń