Witam serdecznie !!!

piątek, 24 listopada 2023

Pierwszy świąteczny haft rozpoczynam...

 Znowu minął miesięc, a ja nawet o wycieczce do Ostrawy na "Kreativa" nie wspomniałam.... Było wspaniale ...

Jednak teraz wreszcie wybrałam świąteczny haft z gazety "Cross Stitch Collection" i postawiłam pierwsze xxxxxxxxxxx.

Haft w moich ulubionych kolorach, czyli w czerwieniach na lnie obrazkowym 32ct.
Na razie tylko tyle, cd nastąpi dopiero w grudniu. Dziś to tylko zapowiedź.
Święta za chwilkę, o czym przypomina mi mój mały grudnik, czyli szlumbergera.
Pozdrawiam ciepło!!!

8 komentarzy:

  1. Piękny hafcik :) Moje też zakwitły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 To dopiero pierwsze xxxxxxxxx. Zapowiedziałam, żeby się zmobilizować do pracy.
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  2. Zapowiada się piękny hafcik w świątecznych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy uda się skończyć. Na razie jakiś kiermasz przede mną, a mnie "niemoc" totalna trzyma od dawna :( :( :(
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  3. Trudne, nigdy nie wyszywałam na płótnie, zawsze kanwa z podziałem niteczek. Dasz radę, bo kto, jak nie TY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od lat haftuję na lnach, lubię ale coraz trudniej - oczom pesel szkodzi :) Dam radę, ale czasu potrzebuję :)
      Pozdrawiam cieplutko Elu <3

      Usuń
  4. Czerwień to też mój ulubiony kolor. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku.

      Usuń