Witam serdecznie !!!

czwartek, 30 listopada 2023

Święta 2023 - pierwsze składane drobiazgi

Ostatnio wreszcie poskładałam różne drobiazgi - bransoletki, wisiory, broszki i pierścionki itp.

Niestety, jutro muszę zrobić nowe zdjęcia części zrobionych prac, bo część fotek nie wyszła. Jutro dołożę, jak się uda zrobić lepsze....

Kilka nowych wieszaków na torebki też się przyda w przedświątecznym okresie.
Wszystkie bazy bransoletek są wykonane ze stali chirurgicznej. 
Pokazuję tylko dwa wisiorki z ciekawymi bazami :)
Jutro pokażę kolczyki, broszki i kolejne bransoletki.
Dodałam tylko kolczyki na "ludową nutę". Kolejne zdjęcia nie wyszły :( :(
Pozdrawiam ciepło!

4 komentarze:

  1. Tereniu,bardzo ciekawa biżuteria:)))Wisiorki cudne:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zniknął mój komentarz, więc jeszcze raz dziękuję bardzo. Miałam pokazać kolejne posty, ale mój komputer postanowił sobie zrobić przerwę w pracy. Dopiero dzięki synowi mogę dalej cieszyć się sprawnym sprzętem.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Ale cudeńka! Jako sroka zgarnęłabym je wszystkie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń