Witam serdecznie !!!

niedziela, 17 grudnia 2023

Święta 2023 pod znakiem serc

 Zaliczyłam "porządne" przeziębienie, potem dwa kiermasze przedświąteczne, ale mimo to kilka xxxxxxxxx przybyło w moim czerwonym hafcie. Wspomniałam o nim w  poście https://terenias.blogspot.com/2023/11/pierwszy-swiateczny-haft-rozpoczynam.html

Jeszcze trochę linii brakuje, ale widać światło w tunelu 

Do kompletu ubrałam kilka serduszek. To tylko część :) 
Wzór z gazety
Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnego okresu przedświątecznego.


3 komentarze:

  1. I jak tu nie wierzyć w Ciebie :) a Twoje serduszko nadal wisi u mnie w domku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam wczoraj, tylko zdjęć nie zrobiłam. Dziękuję bardzo i pozdrawiam przedświąteczne.

      Usuń
  2. Już na tym etapie serce pięknie się prezentowało. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń