Witam serdecznie !!!

wtorek, 7 listopada 2023

Lanarte "Appelblosson" - powrót do haftu

 Po przeszło roku w październiku odkurzyłam mój haft z kwiatami jabłoni. Gdy okazało się, że pomyliłam kierunki haftu na tkaninie, nie  miałam chęci na kontynuację. Jednak wróciłam do niego i okazało się, że tkaniny wystarczy na styk do pass-portout - haftuję dalej. Tkaniny doszyję tylko do oprawy pod pp. Zobaczymy jak wyjdzie. Na szczęście "Słoneczniki" z tej samej serii mam jeszcze nie oprawione.

W lipcu 2022 pokazałam tyle: 


https://terenias.blogspot.com/2022/07/lanarte-appelblossom-3.html

W październiku 2023 tylko trochę przybyło  gałązek:), ponieważ moje oczy muszą się do lnu przyzwyczaić. 

W listopadzie ciąg dalszy, ale też tylko "kilka xxxxxxxxxxxxxx" nie mam czasu - Święta za pasem, więc zmiana robótek.
Przypominam, że to haft z oryginalnego zestawu firmy Lanarte 
Mimo, że obiecywałam, że będę pisała, to znowu październik minął bez jednego posta na blogu. 
Dziękuję, że mimo to zaglądacie do mnie.
Pozdrawiam ciepło!!!

8 komentarzy:

  1. Dobrze, że problem dało się zniweczyć. Szkoda byłoby porzucić, bo motyw kwiatowy naprawdę piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie :) Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Zaglądam, bo choć rzadko, to jednak zawsze coś ładnego pokazujesz. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że w ogóle ktoś zagląda <3 Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Tereniu, pięknie wychodzą te gałązki jabłoni , aż mi tęskno do haftu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Elu <3 Niestety tylko po kilka xxxxxxxxx przybywa, a ostatnio znowu haft leży.... :(
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń