Witam serdecznie !!!

środa, 27 września 2023

"Kawa" nr 2 - dwie miniaturki

 Do "kawowej " zabawy wyhaftowałam jeszcze dwie miniaturki wg darmowych wzorów Durene Jones ze strony  https://www.facebook.com/DureneJonesCrossStitch.

Kilka migawek z realizacji tych drobiazgów :) 
Teraz druga miniaturka krok po kroku :)
Jeszcze raz obie miniaturki razem. Do szczęścia potrzebna by mi była jeszcze jedna :)  Może jeszcze coś znajdę w kolekcji wzorów Durene Jones.
Teraz już najwyższy czas pakować rzeczy do Ustronia, bo warsztaty za chwilę...
Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Piękne miniaturki zwłaszcza ta kawiarenka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Większość darmowych wzorów Durene Jones stanowią najróżniejsze miniaturki :)
      Pozdrawiam słonecznie.

      Usuń
  2. Dzień dobry Tereniu:))piękne hafciki zrobiłaś:)))nie uda mi się w tym roku pojechac do Ustronia,a szkoda:)))Pamiętam jak zaczęły się spotkania w Ustroniu i przyjeżdżały rózne firmy i można było kupić materiały do rękodzieła,cuda wianki niedostępne w normalnych pasmanteriach:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry ! Cieszę się, że miniaturki się podobają <3 Szkoda, że się nie spotkamy w Ustroniu. Nadal są sklepiki z różnościami, m.in będzie DMC. Warsztatów coraz więcej, ludzie nadal przyjeżdżają mimo, że ceny szaleją. Oszczędzamy, bo takich spotkań jak w Ustroniu nie ma :) Jeżdżę od drugiego Zjazdu w Tulipanie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Uwielbiam takie mini-hafty, są przeurocze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię miniaturki, trochę mam wyhaftowanych :) Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Ale słodkie hafciki od Durene :) Fajnie je oprawiłas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa. Ja podziwiam Twoje ramki do miniaturek <3

      Usuń