Witam serdecznie !!!

wtorek, 20 lutego 2024

Durene Jones ''Cat among poppies''

 Zgłosiłam się do kolejnej zabawy w grupie Samplerownia - należy do końca lutego wyhaftować dwa koty.

Pierwszy jest gotowy i oprawiony - to darmowy kotek z kolekcji wzorów Durene Jones.

Na zdjęciu Didimo i obrazek z moim haftowanym kotkiem :) 

Krok po kroku:
Haftowałam na lnie 32 ct mulinami DMC wg wzoru. Zmieniłam jedynie kolory konturów, czarny mi nie odpowiadał.
Liczenie xxxxxx jest gorsze niż haftowanie, na szczęście wyręczył mnie mąż - 1257 krzyżyków, choć chyba będę przeliczała jeszcze raz.
Haftuję z kartek, dlatego muszę liczyć sama.
Drugi kotek już wyhaftowane, ale oprawa haftu będzie wymagała znacznie więcej czasu niż haft :) 
W domu kwitnie mi biała zwartnica, a w ogródku ciemierniki. Pewnie teraz już i inne wiosenne  zakwitły.
Pozdrawiam ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz